AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Jeg har knotet så lenge med det selv og ga til slutt opp og prøvde å se om det sto noe på internett, evt en video om framgangsmåten. Men står ingen steder ... skal sende en pakke og kjøpte stor pappeske fra Posten. Vet ikke hvordan man bretter den sammen til en pakke ... hjelp.... Anonymkode: 88dbf...28e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Følg veiledningen som står på pakken Anonymkode: a7bf2...725
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Finnes ingen veiledning på pakken Anonymkode: 88dbf...28e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Esker den flate eska brettes ut slik at den blir avlang med 4 "vegger". De delene som er over/under stripene på bildet brettes til lokk/endedel. Flipper innerst. Deretter flat stor del og et liten brett ar flipp som brukes til å stikke inn i det store lokket for å lukke eska om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 2fe68...cfc
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Esker den flate eska brettes ut slik at den blir avlang med 4 "vegger". De delene som er over/under stripene på bildet brettes til lokk/endedel. Flipper innerst. Deretter flat stor del og et liten brett ar flipp som brukes til å stikke inn i det store lokket for å lukke eska om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 2fe68...cfc Takker så mye! Anonymkode: 88dbf...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå