Gå til innhold

Gateparkering løren i oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg og samboeren flytter til løren i Oslo om 1 mnd. Vi har bil og leid en leilighet rett ved løren torg, men har ikke parkeringsplass inkl. I leien. Syns det er dyrt å betale 1500kr for leie av parkeringsplass og leser at det er beboerparkering i området.

Noen som har erfaringer med gateparkering på Løren, nær Petter Møllers vei? ☺️ Eller vet hva det koster å leie parkeringsplass hos et sameie, typisk.

Anonymkode: 02abf...d76

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe beboerparkering. Så kan du stå i gaten, men det er et veldig presset område. Må nok beregne å ikke alltid finne parkering i nærheten. 

Anonymkode: bc6ad...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alternativet er beboerparkering, men forbered deg på å kjøre rundt for å lete etter etter parkeringsplass. Jeg hadde glatt leid plass hadde det vært ledig der hvor vi bor. 

Anonymkode: 2021e...cfb

Skrevet

Hva slags bil har dere? Koster 3600 pr år for beboerparkering for fossile biler. 

AnonymBruker
Skrevet

Den enkleste løsningen er å selge bilen og melde dere inn i Bilkollektivet :)

Anonymkode: b1808...293

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ofte fullt på gateparkeringene på Løren. Det finnes av og til plasser utenfor Sinsen kirke, evt lenger opp i gata mot Sinsenveien. 

Anonymkode: b194f...d39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går gjennom Løren til jobb, og jeg syns det ser stappfullt ut. Har inntrykk av at mange på Løren har bil, noe som ikke er like vanlige andre steder i sentrale Oslo. 

Anonymkode: 33b44...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...