Gå til innhold

Hva smaker det av fitte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Takk hvis du virkelig mener det🤗... Jeg er nok frivillig singel, synes jeg har det bra sånn... Vi toan må nok holde oss i skinnet ei stund til, men etter coronaen kan jeg alltids nyte en kvinne og gjør henne tilfreds og lykkelig igjen😉

Ja har sansen for dine ærlige innlegg. Tror du er god mot kvinner. Ikke mange menn er så rause om kvinnekroppen nå til dags. 😊

Anonymkode: 8e58b...d20

• Liker 1
Skrevet

Varierer etter kosthold, syklus, og fra jente til jente. 

Alt fra søtt til syrlig til litt salt.

AnonymBruker
Skrevet

Gammal sushi🤢

Anonymkode: c338d...46c

Skrevet

... smaker bedre jo kåtere hun er. 

Jeg kan smake hvor kåt hun er. Hvis hun ikke er kåt så er det nesten som å slikke på våt hud. Nesten ingen smak. 

Men er hun skikkelig kåt er det så deilig... 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si. Smaker som svett taco. 

Anonymkode: 6ec7e...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Reker , fisk osv = sopp/bakteriell infeksjon. 🤮

Til info til dere som har postet her 

Anonymkode: 87047...69d

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reker , fisk osv = sopp/bakteriell infeksjon. 🤮

Innlandsfolk😂

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sugde elskeren rett etter å ha squirtet mens han var inni meg, og ble overrasket over smaken. Det smakte søtt og litt syrlig? Mest søtt. Hva smaker det egentlig av oss kvinner? 

Anonymkode: d65f6...d91

Kan like gjerne spørre om hva mat smaker. Ekstremt forskjellig. Kjør inn en finger og smak på den. Eneste måten å finne fasitsvaret. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja har sansen for dine ærlige innlegg. Tror du er god mot kvinner. Ikke mange menn er så rause om kvinnekroppen nå til dags. 😊

Jeg er dønn ærlig og holder ingen ting skjult, untatt det som diskutreres på tomannshånd og skjokoladen min😅 Jauda, liker å være raus med ord, det koster så lite, men det kan bety så mye. Jeg er alt for omsorgsfull til å være slem, og når jeg ser noen som er slem med kvinner, går jeg magnestisk imellom som en beskytter. jeg har fått noen kavringer opp gjennom årene, men det oppveier takknemligheten de viser etterpå for å ikke ha fått juling🙄... jeg er nok ikke noe unikum, det finnes flere menn som er beskyttere...

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Er vant til å betale for et velsmakende måltid, men i og med at jeg ikke vil gjøre det samme for ei velsmakende fitte, så har jeg foreløpig ikke fått den erfaringen.

Anonymkode: f897c...54e

AnonymBruker
Skrevet

Har kun smakt på meg selv men jeg syns jeg smaker ganske mildt. Opplever ikke at jeg smaker salt eller syrlig, en mer "rund" og udefinerbar smak. :P Helt ærlig syns jeg at jeg smaker godt og har ingen problemer med å kline med mannen etter han har gått ned på meg.. 

Anonymkode: 2185a...96a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det smaker: Fitte. No more, no less...

Anonymkode: 24d42...079

AnonymBruker
Skrevet

Litt søtlig og behagelig smak. Kan være litt salt også pga svette antar jeg. Hud kan også smake litt salt. 

Jeg skjønner ikke helt sammenligningen med yoghurt, men har ikke vært borti så mange damer.

Anonymkode: 74d89...828

AnonymBruker
Skrevet

Rømme som er blitt for gammel

Anonymkode: a0d3f...283

AnonymBruker
Skrevet

Alle damer har sin egen smak, og menssyklus, tid på døgnet osv. har mye å si. Noen ganger smaker dere lite, andre ganger veldig sterkt. For meg spiller det ikke så stor rolle der og da, men ettersmaken sitter i hvis smaken var litt stram. 

Squirt-smaken varierer også en god del, noen ganger smaker det godt, andre ganger smaker det litt som urin. Det kommer an på hvor mye vann man får i seg først.

Anonymkode: a0d3f...283

Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sugde elskeren rett etter å ha squirtet mens han var inni meg, og ble overrasket over smaken. Det smakte søtt og litt syrlig? Mest søtt. Hva smaker det egentlig av oss kvinner? 

Anonymkode: d65f6...d91

Det smaker digg!

Skrevet

Bøtte med rekeskall😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...