AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Jeg sugde elskeren rett etter å ha squirtet mens han var inni meg, og ble overrasket over smaken. Det smakte søtt og litt syrlig? Mest søtt. Hva smaker det egentlig av oss kvinner? Anonymkode: d65f6...d91
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Litt salt sier gubben....0 Anonymkode: fdbe9...c24 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Er jo bare å smake på seg selv. Jeg synes det er veldig greit å vite hvordan jeg selv lukter og smaker til vanlig, slik at jeg lettere kan oppdage om noe er galt. Anonymkode: d3e91...ad8 10
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er jo bare å smake på seg selv. Jeg synes det er veldig greit å vite hvordan jeg selv lukter og smaker til vanlig, slik at jeg lettere kan oppdage om noe er galt. Anonymkode: d3e91...ad8 Skulle til å si det samme. Du tilbyr jo deg selv til andre, og har andre i munnen, så like greit å vite selv hvordan du smaker. Anonymkode: c53d7...982
Hr. Aktiv Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Litt forskjellig. Noen liten anelse salt noen litt søtere mens andre ikke noe egentlig. Bare en nøytral smak som ikke kan defineres. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 Smak på deg selv, det er ikke farlig. Anonymkode: 75b2e...082 1
Bombibit Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 Stor variasjon. Noen smaker veldig sterkt, mens andre har en mer nøytral smak. Latinske jenter smaker klart best.
pia mater Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sugde elskeren rett etter å ha squirtet mens han var inni meg, og ble overrasket over smaken. Det smakte søtt og litt syrlig? Mest søtt. Hva smaker det egentlig av oss kvinner? Anonymkode: d65f6...d91 Blir, ihvertfall for meg, ganske annerledes smak hvis jeg suger etter han har vært inni meg. Precum syns jeg ofte er litt salt, så den smaken "overdøver" min.
Gjest Saph Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 Eksen min smakte litt Melonyoghurt. Jeg syns jeg er mere yoghurt naturell, med mindre jeg spiser løk, da er det helt kebab der nede.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 Det kommer litt an på syklusen og hva man har spist. Noen ganger smaker det søtt, noen ganger salt, noen ganger bare syrlig. Det smaker best dagene før mensen synes jeg, da kan smaken sammenlignes med lukten av reker og scampi. Jeg har kjent dette på andre, og kjenner det lukter sånn av meg selv den tiden i mnd. 😊 Anonymkode: c0c4e...86c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 Jeg smaker på meg selv engang iblant (ut fra hensyn til typen, og jeg spiser en del curry og asiatisk mat så ja...), synes generelt at det minner om litt pastavann eller yoghurt naturell avhengig av hvor jeg er hen i syklusen Anonymkode: e5661...fae 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #12 Skrevet 19. mai 2020 Hva hvis man spiser mye hvitløk? Anonymkode: 8e58b...d20
Nøste~ Skrevet 19. mai 2020 #13 Skrevet 19. mai 2020 Salt ... noen ganger søtt. En dårligere fiskemiddag om personen har vært dårlig med rengjøringen.
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #14 Skrevet 19. mai 2020 Det smaker aldeles nydelig, minner meg og fersk nykokt dyphavsreker, salt-søtt, litt metallisk, litt gulrotsmak... Jeg liker også den litt skarpe smaken... Den dagen jeg treffer ei som smaker litt som boknafisk, skal jeg gifte meg🤐
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #15 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det smaker aldeles nydelig, minner meg og fersk nykokt dyphavsreker, salt-søtt, litt metallisk, litt gulrotsmak... Jeg liker også den litt skarpe smaken... Den dagen jeg treffer ei som smaker litt som boknafisk, skal jeg gifte meg🤐 😂 Du er nå herlig og. Er du singel altså. Med all denne kunnskapen skulle en ikke tro det. 😉 Anonymkode: 8e58b...d20 2
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #16 Skrevet 19. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg smaker på meg selv engang iblant (ut fra hensyn til typen, og jeg spiser en del curry og asiatisk mat så ja...), synes generelt at det minner om litt pastavann eller yoghurt naturell avhengig av hvor jeg er hen i syklusen Ååååh så forståelsesfull og smart du er, det å smake på seg selv først er kvalitetssikring på høyt plan synes jeg💙 Da moren deres lærte deg å spise grønnsaker, var hun på noe. Grønnsaker med mye klorofyll, som hvetegress, persille og selleri, er kjent for å få vaginene til å lukte og smake søtere, som frukt og krydder som kanel, peppermynte og kardemomme. Og av frukt kan nevnes ananas, carambole og andre sitruser... Løk tobakk, kaffe og alkohol er ting man bør unngå, den påvirker også svettlukta, det samme gjelder også for menn... 1
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #17 Skrevet 19. mai 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Du er nå herlig og. Er du singel altså. Med all denne kunnskapen skulle en ikke tro det. 😉 Takk hvis du virkelig mener det🤗... Jeg er nok frivillig singel, synes jeg har det bra sånn... Vi toan må nok holde oss i skinnet ei stund til, men etter coronaen kan jeg alltids nyte en kvinne og gjør henne tilfreds og lykkelig igjen😉 Endret 19. mai 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #18 Skrevet 19. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sugde elskeren rett etter å ha squirtet mens han var inni meg, og ble overrasket over smaken. Det smakte søtt og litt syrlig? Mest søtt. Hva smaker det egentlig av oss kvinner? Anonymkode: d65f6...d91 Salt og sopp. Ærlige... Anonymkode: 12615...7f0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #19 Skrevet 19. mai 2020 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Litt forskjellig. Noen liten anelse salt noen litt søtere mens andre ikke noe egentlig. Bare en nøytral smak som ikke kan defineres. Hva foretrekker du? Anonymkode: fdbe9...c24
Hr. Aktiv Skrevet 19. mai 2020 #20 Skrevet 19. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva foretrekker du? Anonymkode: fdbe9...c24 Den som sitter på den dama jeg henger med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå