AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Jeg har ei venninne som hver gang hun sier noe som er morsomt sånn at folk ler - fortsetter for å få de til å le enda mer. Men det hun følger opp med slår aldri den første vitsen. Det blir bare dårlig, og folk ler falskt og anstrengende i høflighet. Hvis vi er sammen med andre gruer jeg meg alltid til hun skal si noe morsomt. For hun er morsom, hun bare vet ikke når hun skal gi seg. At det av og til (oftest) holder med den første vitsen, du trenger ikke si noe mer for folk rundt ler fremdeles godt av det første du sa. Det er akkurat som hun får en slags rus av at vi ler, og hun MÅ bare fortsette den latter halen ved å prøve å være morsom igjen og igjen i den samme "vitsen", det blir bare overkill og alt blir på en måte ødelagt. Sier du noe morsomt og folk ler seg skakk i det du kommer til poenget så er jo på en måte mission accomplished? Man trenger ikke legge til noe mer da, eller gi seg i kast med å fortelle enda mer, mer detaljert, eller legge til andre mindre morsomme ting som skjedde like etter i håp om at folk skal le like hysterisk igjen. Denne venninnen min forstår liksom ikke at når folk slutter å le, ler roligere eller starter å kremte osv så er det kanskje på tide å gi seg. I stedet er hun fremdeles høyt der oppe (hvor vi var når latteren brøt ut) med innlevelser, høy Røst og gestikulering når vi andre på en måte er ferdige. Det var gøy, vi lo, men nå er det bra. Er det noen som skjønner hva jeg mener, eller er det bare jeg som er rar? 🙈 Kunne gitt noen eksempler, det er enkelte komikere som også er fæl på dette men kommer ikke dessverre på noen nå. Anonymkode: bbfe8...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå