AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Del Skrevet 19. mai 2020 Skriver jobbsøknader i ymse bransjer. Tenkte å ta med en fun facts men kommer ikke på noe 🙈 Fortell meg gjerne en om deg, så kanskje kommer på noe 👏 Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Del Skrevet 19. mai 2020 En fun fact? Kanskje du skal lese litt om hva det betyr Anonymkode: 9bef8...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boron Skrevet 19. mai 2020 #3 Del Skrevet 19. mai 2020 Hehe. Hadde disse funfacts'ene kommet deg naturlig fordi dem faktisk har skjedd, så hadde det kanskje sett kult ut. Men når du må dikte dem opp, så blir det hele bare pinlig. Vet egentlig ikke om slike fun facts er passende i en søknad. Tror du tjener mer på å kutte dem ut, aka ha søknaden og CV mest mulig kompakt med det du må ha med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Del Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, Boron skrev: Hehe. Hadde disse funfacts'ene kommet deg naturlig fordi dem faktisk har skjedd, så hadde det kanskje sett kult ut. Men når du må dikte dem opp, så blir det hele bare pinlig. Vet egentlig ikke om slike fun facts er passende i en søknad. Tror du tjener mer på å kutte dem ut, aka ha søknaden og CV mest mulig kompakt med det du må ha med. Hadde ikke tenkt å dikte de opp, men klarer ikke tenke utenfor boksen akuratt nå, så kanskje noen kom med en fun facts som gav meg ideer. Grunnen til at jeg tenkte å ta det med er at 3 av stedene jeg har søkt jobb har hatt i annonsen at de ønsker en fun facts. Det kan jo fortelle mye om en person. Hadde aldri funnet på å gjøre det om ikke de ba om det 😂 men kan jo ta det med på andre søknader også, litt avhengig av stilling og arbeidsgiver Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boron Skrevet 19. mai 2020 #5 Del Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke tenkt å dikte de opp, men klarer ikke tenke utenfor boksen akuratt nå, så kanskje noen kom med en fun facts som gav meg ideer. Grunnen til at jeg tenkte å ta det med er at 3 av stedene jeg har søkt jobb har hatt i annonsen at de ønsker en fun facts. Det kan jo fortelle mye om en person. Hadde aldri funnet på å gjøre det om ikke de ba om det 😂 men kan jo ta det med på andre søknader også, litt avhengig av stilling og arbeidsgiver Anonymkode: 5fe69...8d3 Hvorfor i all verden spør dem om random fun facts.... Hvordan jobber er dette? Og, skal dem være karriere- eller utdanningsrelaterte? Her er en fun fact: "Etter at jeg hadde vært et mareritt i mammas mage i 9 måneder, var det første jeg gjorde når jeg endelig kom ut var å sparke henne i gaura". Er det virkelig dette dem ønsker å ha på søknadene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Del Skrevet 19. mai 2020 En jobbsøknad må være profesjonell skrevet! Hadde jeg vært deg ville jeg ha droppet det ut. Med mindre jobben har noe med latter å gjøre bør du droppe det. Når de ser gjennom søknader velger de gjerne en person de mener kommer til å ha mest nytte for jobben. Altså en som vil løfte opp arbeidsplassen Anonymkode: ce205...98c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Del Skrevet 19. mai 2020 jeg kan rulle tungen jeg får plass til knyttneven i munnen min ? Anonymkode: 6529b...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Del Skrevet 19. mai 2020 Det har hovedsakelig vært BPA stillinger, der er kjemi kjempe viktig. Trodde ikke jeg skulle få så mye synsing om dette. F.eks "jeg var norgesmester i skyting som 16 åring" "Jeg kan snakke 5 språk" "Jeg har drukket kaffe med kronprinsen" Ikke relatert til jobben, men noen syns vist det kan være morsomt å vite noe annet enn det som står i søknaden/CV. Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Del Skrevet 19. mai 2020 Kan du virkelig 5 språk eller bare kødd? Fordi hvis du kan det bør den være i søknaden Anonymkode: ce205...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Del Skrevet 19. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du virkelig 5 språk eller bare kødd? Fordi hvis du kan det bør den være i søknaden Anonymkode: ce205...98c Det var bare eksempler på fun facts. Uten om norsk og engelsk kan jeg spansk men det er ikke så imponerende, og er allerede på CV for den saks skyld Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Del Skrevet 19. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare eksempler på fun facts. Uten om norsk og engelsk kan jeg spansk men det er ikke så imponerende, og er allerede på CV for den saks skyld Anonymkode: 5fe69...8d3 Se på det på denne måten. Du skriver at du kan 5 språk, og en av grunnene til at du blir valgt er fordi de tror at du kan virkelig 5 språk. Hva gjør du når du ikke kan det? Vær obs på at fun fact ikke skal se ut som løgn Anonymkode: ce205...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #12 Del Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se på det på denne måten. Du skriver at du kan 5 språk, og en av grunnene til at du blir valgt er fordi de tror at du kan virkelig 5 språk. Hva gjør du når du ikke kan det? Vær obs på at fun fact ikke skal se ut som løgn Anonymkode: ce205...98c Har aldri påstått at jeg kan 5 språk. Det var eksempler. Kan vel komme med eksempler uten at det gjelder meg? Anonymkode: 5fe69...8d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #13 Del Skrevet 19. mai 2020 fun fact om deg: Du må ha hjelp av Internett for å finne noen fun fact om deg. Anonymkode: fb8d8...a81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #14 Del Skrevet 19. mai 2020 Noen som vil komme med fun facts om seg selv? Og ikke kverulere.. TS Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #15 Del Skrevet 19. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: fun fact om deg: Du må ha hjelp av Internett for å finne noen fun fact om deg. Anonymkode: fb8d8...a81 Ikke fun facts, men fakta ja.. Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #16 Del Skrevet 19. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri påstått at jeg kan 5 språk. Det var eksempler. Kan vel komme med eksempler uten at det gjelder meg? Anonymkode: 5fe69...8d3 Og jeg har aldri påstått at du har påstått at du kan 5 språk 😉 Tokk bare ditt eksempel for å vise at du må passe på hva du skriver i en søknad. Ikke skriv noe som kan se ut som løgn for da vil de også spørre seg selv om hva for noe annet i ditt søknaden som også er løgn Anonymkode: ce205...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #17 Del Skrevet 19. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg har aldri påstått at du har påstått at du kan 5 språk 😉 Tokk bare ditt eksempel for å vise at du må passe på hva du skriver i en søknad. Ikke skriv noe som kan se ut som løgn for da vil de også spørre seg selv om hva for noe annet i ditt søknaden som også er løgn Anonymkode: ce205...98c Okey, da misforsto jeg deg, beklager det. Har aldri tenkt å lyve, trenger bare et dytt ut av boksen for å komme på noe som kan være gøy og interessant å vite. Utenom de vanlige tingene man skriver i en søknad. TS Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #18 Del Skrevet 19. mai 2020 Fun facts: til sammen har jeg hatt 6 forskjellige hårfarger. Og jeg klarte å brekke noe i begge håndleddene en gang. Anonymkode: 3725b...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #19 Del Skrevet 19. mai 2020 1. Jeg har vært i Guinnes rekordbok 2. Jeg har truckførerbevis 3. Min favorittbok er Agatha Christies Mord på Orientekspressen; jeg elsker å lese krim og har lest alle hennes bøker. 4. Jeg har hatt førerkort i 25 år og har aldri fått fartsbot eller blitt stoppet i en kontroll av noe slag. Anonymkode: 71279...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #20 Del Skrevet 19. mai 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg har vært i Guinnes rekordbok 2. Jeg har truckførerbevis 3. Min favorittbok er Agatha Christies Mord på Orientekspressen; jeg elsker å lese krim og har lest alle hennes bøker. 4. Jeg har hatt førerkort i 25 år og har aldri fått fartsbot eller blitt stoppet i en kontroll av noe slag. Anonymkode: 71279...dea Takk, sånne ting jeg ville høre 😊 Kan jeg spørre hva du var i Guinness rekordbok for? Jeg har hatt førerkort i 12 år og bare fått 1 parkeringsbot. Og jeg har truckførerbevis T1-T4 TS Anonymkode: 5fe69...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå