Gå til innhold

Kan noen forklare meg logikken. Fotball

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn på 12 og 15, som begge spiller aktivt fotball, får ikke spille serie eller kamper på lang tid, pga 1 meters regelen.  Eliteserien starter opp seriekamper nå snart. FHI og NFF sier at pga gode rutiner og karantene for spillerne får de lov til å spille. Kusinen til mine barn på 16 spiller i toppserien. Da jeg spurte henne om hun måtte holde seg i karantene når hun ikke trente eller spilte kamp, sa hun, nei, vi har bare fått beskjed om å ikke ta kollektiv transport og holde så mye avstand til folk som mulig. Hvordan kan regjeringen forsvare dette? Dette er jo ikke logisk i det hele tatt? Og med tanke på at de hele tiden snakker om at de prioriterer barn og unge, er jo dette bare bullshit? Noe jeg har ikke har fått med meg her?

Anonymkode: 93c9d...a4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe penger i barnefotball.
Herrefotball er er en hellig ku. Alle andre idretter er underordnet. At andre idretter har gått glipp av viktige inntekter, sluttspill og verdifull treningstid er ikke viktig i det hele tatt. Fotballen, how ever, er nødt til å få holde på som vanlig, fordi gutteklubben grei.

Anonymkode: e0031...a95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er lite som er logisk med det som skjer. 0.15% av landets befolkning er bekreftet smittet av denne "pandemien". Dødsfallene som tilskrives "pandemien" tilsvarer drøyt to normale dagers dødstall uansett årsak. Ingen under 40 år har dødd. Likevel skal folk behandle hverandre som om vi går rundt med byllepest.

Anonymkode: dd5b1...168

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eliteserien starter opp seriekamper nå snart.

Kusinen til mine barn på 16 spiller i toppserien.

Toppserien startes bare mer 1 hel måned (!!!) etter Eliteserien...

det er absolutt diskriminerende forskjellsbehandling, og enig med deg, TS, dette er en skandale! 

årsaken er at Eliteserien har sterkere lobbyister med dårlig innflytelse på våre politikerne! 

Abid Raja er kjent som Vålerenga fan, så Regjeringen bryr seg ikke om barn- eller dame-idrett! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen få hundre mennesker i eliteserien og hundretusenvis som spiller fotball i Norge totalt. Det har ingen praktisk påvirking på smitterisikoen i Norge at eliteserien for spille, men det vil ha mye å si hvis alle skulle gjøre det. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå.

Anonymkode: bf869...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen få hundre mennesker i eliteserien og hundretusenvis som spiller fotball i Norge totalt. Det har ingen praktisk påvirking på smitterisikoen i Norge at eliteserien for spille, men det vil ha mye å si hvis alle skulle gjøre det. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å forstå.

Anonymkode: bf869...c36

Det var det jeg skulle si...

Anonymkode: 56428...7d4

• Opprett ny...