AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Del Skrevet 19. mai 2020 Hva savner dere om sommeren? Noe som det var mer av før når dere var barn? Kanskje noe som andre land har? Mer kiosker på strander, muligheter og utvalg av is? Muligheten til å kunne leige noe på stranden eller andre steder? Med små forskjeller kan vi lage flere muligheter og tilbud som gjør hverdagen ekstra spennende og gøy! Hva ønsker dere mer av? Ønsker svar fra folk på både mindre og større steder 🤗 Anonymkode: 66d3c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Del Skrevet 19. mai 2020 Er det noe du som savner når du er på norske strender? Noe som gjør det mer morsomt eller at det blir mindre tiltak å reise på stranden? 🤪 Anonymkode: 66d3c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Del Skrevet 19. mai 2020 Det jeg savner på norske strender er toalettfasiliteter og muligheten til å kjøpe kald brus og is. Anonymkode: a74d5...27e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Del Skrevet 19. mai 2020 Ja, har du noe ønske om sunnere alternativ? (og godt, ikke noe som smaker tang og tare eller gress). La oss si du har valget mellom sorbet laget på ekte frukt og bær og sorbet som er laget av sukker og ekstrakter. Jus eller brus? Et godt smørbrød eller en slapp gatekjøkken burger? Kanskje muligheter for å leie vindskjerm, solsenger, badeleker osv? Anonymkode: 66d3c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Del Skrevet 19. mai 2020 Det jeg savner mest er vel bedre vær. Det er det som kompliserer å bruke stranden så mye som jeg vil. Ellers klarer jeg fint å ta med meg det jeg trenger. Strandsesongen i Norge er jo relativt kort, så å lage business rundt strandfasiliteter er vel ikke særlig liv laga. Men om jeg skal nevne noe, så må det være bedre toalettfasiliteter. Noen plasser er der jo, er bare det at det stort sett ser ut og lukter som en gjødselskjeller, så er jo ikke særlig fristende å bruke. OG når det er sagt, så kan det faktisk bli bedre ved at folk tar hensyn til andre og ikke roter og griser sånn. Anonymkode: 8a89e...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Del Skrevet 19. mai 2020 Det er sant og et helt enig. Hadde jeg hatt muligheter så skulle jeg ha laget gode toalettfasiliteter samtidig gjort oppdragelse på si 😅 Men fra spøk til revolver. Mine grunder planer for i vasken med Corona. Håpte det var noen små bølger uten særlig med investering jeg kan surfe på i påvente på at verden skal ta seg opp så jeg kan sette i live livsverket litt. Mtp situasjonen så håper jeg på et knallvær og at folk samles på stranden. Man kan fort tjene seg rik på å selge pinup til 20 kr en hel sommer. Og relativt lite investering, registrering, søknader, godkjenning osv. Anonymkode: 66d3c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Del Skrevet 19. mai 2020 Hva skal vi med bedre fasiliteter og tjenester på strendene når det ikke er vær til å dra på strendene. Vi har fortsatt 1,3 meter med snø i hagen, regner med at det er snøfritt 2 eller 3 helgen i juni🤮 Anonymkode: 5e1ef...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Del Skrevet 19. mai 2020 Rene toaletter, kald brus, varm toast med ost og skinke! Og sjokolade. Kvikk lunsj teller ikke. Solseng eller noe å sitte på er også supert. Anonymkode: 781af...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå