AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Den dyreste som kan virke etter lang tid, er den best uansett? Hvis jeg hadde ubeskyttet sex sent i går kveld, nok med den billige da? Like sikker? Jeg har ustabil syklus. Tror eggløsningen skjer innen uka. Ville dere tatt angrepille da? Virker den så lenge før eggløsning. Han kom inni meg. Og jeg er gift. Livredd nå! Angrer enormt! Fortelle eller ikke fortelle til min mann? Anonymkode: be3ce...813
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Dette er straffen for å ha vært utro😈Du kan ha blitt smittet med hpv viruset eller noe enda verre, og vil nå smitte din mann. Anonymkode: f1901...1ae
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er straffen for å ha vært utro😈Du kan ha blitt smittet med hpv viruset eller noe enda verre, og vil nå smitte din mann. Anonymkode: f1901...1ae Hpv virus? Er det en kjønnsykdom? Hvor fort etter sex kan jeg teste meg? Anonymkode: be3ce...813
GulSitron Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 1. Ja, det holder å ta den billigste når det er opptil 72timer siden samleie. Pilla er mer sikker jo kortere tid som har gått. 2. Unngå sex uten kondom med ektemaken din frem til du har testet deg og fått svar på om du kan ha en sykdom. 3. Slutt å vær utro, fortell den du "elsker" hva du har gjort og håp på at vedkommende ønsker å fortsette med deg. 1
GulSitron Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hpv virus? Er det en kjønnsykdom? Hvor fort etter sex kan jeg teste meg? Anonymkode: be3ce...813 >Her< finner du info om HPV
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 Om du går på prevansjon er det viktig å velge riktig angrepille for den type prevansjon da virkestoffene blir påvirket ulikt. Anonymkode: cdad2...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå