AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Han hoster og nyser rett ut i rommet. Er dårlig på håndvask. Om han har betalt cash legger han vekslepengene rett på brødfjæla. Han må være sosial og er overalt. Dette er en voksen mann på over 50 i risiko gruppen. Blir bare sint om jeg påpeker noe. Skjønner ikke hvordan jeg skal nå inn til han? Anonymkode: 69e47...e88
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hoster og nyser rett ut i rommet. Er dårlig på håndvask. Om han har betalt cash legger han vekslepengene rett på brødfjæla. Han må være sosial og er overalt. Dette er en voksen mann på over 50 i risiko gruppen. Blir bare sint om jeg påpeker noe. Skjønner ikke hvordan jeg skal nå inn til han? Anonymkode: 69e47...e88 Det er nok dessverre nytteløst å komme noe vei med en sånn type.... Anonymkode: e4c3a...8da
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Spar deg irritasjonen. Du kan ikke oppdra en voksen mann. Det hjelper ikke å mase. Takler du ikke de negative sidene hans så går du fra han. Hva hjelper det å skyte her inne egentlig. Anonymkode: 52b21...4a6 1
Anbefalte innlegg