Gå til innhold

Er det normalt å nyse hver dag alltid mellom 2-4 ganger på rad?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg var liten har jeg alltid brukt å nyst 2-4 ganger på rad. Uten at jeg har hvert syk, åre rund hver eneste dag. Er det normalt eller er det noe galt med meg?

Anonymkode: 4ced6...984

Videoannonse
Annonse
Gjest Suzanne
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt siden jeg var liten har jeg alltid brukt å nyst 2-4 ganger på rad. Uten at jeg har hvert syk, åre rund hver eneste dag. Er det normalt eller er det noe galt med meg?

Anonymkode: 4ced6...984

Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg. Det kan hende du har en liten allergi, kanskje mot "støv". Jeg nyser ofte x antall ganger på rad etter f.eks trening på kunstgress, treningsstudio, når jeg støvsuger og ved skarpt lys.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om du er normal. Jeg er vel ikke normal selv 😆 Men angående serienysing: Jeg pleide å gjøre dette fram til jeg lærte meg å nyse gjennom nesa (og bare nesa). Nå nyser jeg bare av og til, og sjelden mer enn én gang.

Anonymkode: 17e55...059

AnonymBruker
Skrevet

Gjør dette hver kveld. Fra 3 til mange, mange nys. Gjort dette hele livet. Er som kroppen skal renske godt ut av snøvleskaftet etter en lang dag :P

Anonymkode: f3e14...02a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg nyser ikke hver uke, og pleier ikke å serienyse. Det hender jeg nyser om det virvles opp mye støv, men ellers nesten bare når jeg er syk.

Anonymkode: 9976a...407

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, men bare når det er sol. Nyser hver gang jeg går ut av døra og sola treffer meg.

Anonymkode: 5cae7...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Nå måtte jeg nyse! Atsjoo

Anonymkode: 4225b...f04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det også, men jeg gjør det når jeg blir utsatt for sterkt lys, som f.eks sola i øynene. 
Google sneezing syndrome så får du litt info :)

Anonymkode: d98dd...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyser hver dag, flere ganger for dag, året rundt. Bor i nord-norge, så det har ingenting med sola å gjøre. Uansett hvor jeg er, hva jeg gjør, jeg nyser sikkert 4-5 ganger for dag, med 2-3 nys hver gang.

Jeg bare tenker at jeg er en nyser!

Anonymkode: df173...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...