18årigJente Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Jeg har hatt sex med en del gutter, men klarer aldri å komme, må liksom stimulere klitoris. Jeg synes dette er kjempe frustrerende og vet ikke hva jeg kan gjøre for å kunne komme uten å måtte stimulere klitoris. Er det noen som har det på samme måte eller har noen tips til meg? Gutter hva tenker dere om dette???
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 25 minutter siden, 18årigJente skrev: Jeg har hatt sex med en del gutter, men klarer aldri å komme, må liksom stimulere klitoris. Jeg synes dette er kjempe frustrerende og vet ikke hva jeg kan gjøre for å kunne komme uten å måtte stimulere klitoris. Er det noen som har det på samme måte eller har noen tips til meg? Gutter hva tenker dere om dette??? Ikke så mange kvinner som kommer vaginalt, ca 30% sier forskerne, de resterende 70% kommer av klittstimuli og andre metoder... Ikke tenk så mye på dette, de fleste bruker å stimulere klitten samtidig som de blir penetrert... Ikke så greit for yngre menn å ha forståelse på dette heller, de fleste tror det er noe galt med deg, men du er faktisk normal, de vet bare ikke at dette er vanlig🙄 Klitten er jo som et isfjell, det er bare 1/9 som er synlig, hvis du ser på anatomien ser du at klitten deler seg og går på hver side av vaginaen... Stimulerer du området rett innafor åpningen vil du nok kjenne reaksjon hvis du treffer rett... Knipeøvelser gjør susen for vaginaen, det er fordi treningen utvikler muskulaturen og forsterker det nevromuskulære ledningnettet som gjør at skjeden blir mere følsom... Det skader iallefall ikke å prøve🤗 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Hjelpes du er 18 år. Har hele livet foran deg. Ingen OL vinnere vinner gull uten iherdig trening. Første punktet er: slapp av! 2: bli forelsket. Sex i trygt forhold er uansett best. Pass på livmorhalsen din. Hyppig sex med mange øker faren for livmorhalskreft. Anonymkode: 28ab8...b7c 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Sånn kan det være for alltid eller det kan forandre seg. Det viktigste er at du krever ditt når du har sex med en partner. Få ham til å fingre og slikke deg, og også han kan stimulere klitorisen din under penetrasjon. Ikke la ham slippe unna med å komme og la deg ligge igjen. Det er overraskende mange gutter som gjør det. Jeg gråter for alle kvinner som opplever at vedkommende ikke gidder å gjøre en innsats for å få kvinnen til å komme. Anonymkode: 6c9d3...5a6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå