AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Del Skrevet 18. mai 2020 Jeg trenger et sikkert sted å lagre alle bildene mine, men siden de tross alt skal lagres i mange mange mange år har jeg ikke lyst til å måtte betale mer enn nødvendig. Aller helst vil jeg betale en engangssum og ferdig med det framfor et abonnement som ruller og går i årevis og blir dyrt i lengden. Hva slags tjeneste bør jeg velge? Anonymkode: 7b519...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goomba Skrevet 19. mai 2020 #2 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) Tviler sterkt på at du finner skylagring som en engangssum da du vil trenge mer plass over tid, og det koster å vedlikeholde servere for ditt bruk. Dårlig business, med andre ord. For å gjøre det enkelt for deg selv, bør du først sjekke ut Apple og Googles skylagringstjenester fordi det er lett tilgjengelig på din telefon, og prisen er grei. Jeg betaler 10kr i måneden for 50GB hos Apple, og 100-og-noe i året for 100GB hos Google. Det kan jeg bruke på hva jeg vil av filer og backup, ikke nødvendigvis bare bilder. Ang. bilder så kjører jeg selv betalt backup hos Apple, og gratis backup hos Google (dette påvirker bildekvaliteten litt, men gir meg ekstra ro). Den beste løsningen er også avhengig av hvor viktig personvern er for deg. Hold private bilder du aldri vil at bekjente skal se unna skylagringstjenester. Endret 19. mai 2020 av goomba Typos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Del Skrevet 19. mai 2020 Min sky hos Telenor er gratis om du har abonnement der. Anonymkode: 20595...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå