AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #21 Skrevet 21. juni 2022 hva betyr å bunna? hvordan gjøre man det ? Anonymkode: 35686...88c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #22 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hva betyr å bunna? hvordan gjøre man det ? Anonymkode: 35686...88c At penis treffer bunnen av vagina, eller livmortappen. Det skjer når penis er lang nok til det, eller mannen ikke holder igjen. Anonymkode: 50e71...fa2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #23 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.5.2020 den 0.07): At penis er lang og treffer noe? der oppi? Livmorhalsen? Det var litt ubehagelig, men samtidlig litt godt. Skal det være godt? Kjenner menn bunnen, noe hardt? Er det godt å bunne dama? Er noen damer kortere enn andre i skjeden? Eller skjer bunning hvis penis er over gjennomsnittet lang? Anonymkode: c2f39...3dc Finnes ikke farlig å bli bunnet om det ikke gjør veldig vondt, når dybden i en vagina er 8-13 cm så blir vel de aller fleste bunnet 😉 typen min har 23 cm og har faktisk hatt hele inni, ikke aner jeg hvor den tar veien men føles veldig deilig. Anonymkode: e5dde...6fd
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #24 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Finnes ikke farlig å bli bunnet om det ikke gjør veldig vondt, når dybden i en vagina er 8-13 cm så blir vel de aller fleste bunnet 😉 typen min har 23 cm og har faktisk hatt hele inni, ikke aner jeg hvor den tar veien men føles veldig deilig. Anonymkode: e5dde...6fd Livmoren er ikke alltid i bunnen av vagina. Stikker jeg fingen inn kjenner jeg limoråpningen, rett etter G punktet. Kølla er 2,9X lengden av min langfinger, og hun tar hele kølla setter en orgasme og to. Les om A og O punktet. De kan og gi kvinner orgasmer. Stimulering av for eksempel livmoren og brystene samtidig kan gi enkelte kvinner sterke orgasmer. Særlig kvinner som har ammet og født barn vet at samstimulering gjør at livmoren pulserer, trekker seg sammen. Menn med lang og tykk kan derfor gi kvinner en dypere opplevelse av nytelse, med rett vinkel og dyp penetrering, enn menn med kortere, som ofte ender med å stange på livmora, fremfor de lange som mer masserer, da de er forbi og dypere. Som Tao sier. Den tredje porten til en kvinnes orgasmer er livmoren. Ikke alle slippes forbi den. Ikke alle er store nok. Å bunne en kvinne er ikke å treffe livmoren, du begynner å skjønne det nå. For dem som ikke er det, er store, gjør en god jobb der du er. De fleste kvinner har ikke møtt menn som kan og evner å passere portene slik en kvinne trenger. De som gjør en god jobb på veien er gode på sitt område. Det tar tid å klargjøre for full penetrering. Hva som menes med full penetrering får en annen betydning når en forstår hva jeg beskriver, enn at menn får inn hele penis. Ikke alle peniser er skapt for å gå gjennom og forbi de tre portene. Til det er de fleste for kort, eller mangler kunnskap, ferdigheter og intensjon slik at det blir et perfekt samleie, som er et resultat av tosomhet. Kvinner som har opplevd dette vet at menn som kan denne kunsten, og har det, setter spor etter seg. Denne preferansen er sterk. Vi menn som blir fortalt at nå er du på en plass ingen har vært før, det gjør noe med selvfølelsen😉 Så i denne sammenhengen stemmer det at Size matter, når den blir brukt på den rette måten. . Anonymkode: c4bed...cbe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå