AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Del Skrevet 18. mai 2020 Har flere barn men denne gangen sliter jeg sykt med kvalme fra uke 4, er i uke 8 og magen min føles hard og «tyngre» lavt nede og jeg har aldri vært så trøtt i mitt liv.. er også 36 år. Blir litt stressa Anonymkode: cc798...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Del Skrevet 19. mai 2020 Slik hadde jeg det med begge mine, ikke tvillinger. Man kan få sterk kvalme veldig tidlig. Anonymkode: d2da0...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 19. mai 2020 #3 Del Skrevet 19. mai 2020 Umulig å si om det er tvillinger eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Del Skrevet 19. mai 2020 Book en time UL. Da nr.3 var på vei fikk jeg plutselig noia for at det kunne være mer enn én. Fikk sjekket på ultralyd allerede i uke 6 at det bare var én. 😅 Anonymkode: f8f8c...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Del Skrevet 19. mai 2020 Var mindre kvalm med tvillinger. Mye mer trøtt, og jeg kjente livmoren over symfysen mye tidligere enn svangskapslengden skulle tilsi. Fikk også veldig mye skarpere strek på graviditesten veldig mye tidligere enn med enlingen, sånn at jeg trodde jeg var en del lengre på vei enn jeg var. Ellers var det ingen tegn tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 0d930...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Del Skrevet 19. mai 2020 Var du på tul? Eller ble det oppdaget på oul? 😊 Anonymkode: 736ac...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Del Skrevet 19. mai 2020 Det kan godt være alderen din som gjør deg dårligere denne gangen, kroppen tåler ikke like mye lenger. Du er også i den alderen hvor kroppen begynner å bli tom for egg, og da slipper den (ulogisk nok) gjerne flere egg om gangen, så sjansen for toeggede tvillinger er høyere i din alder enn hos yngre (dersom genene ikke spiller inn). Man kan allikevel bare gjette frem til du har vært på ultralyd. Anonymkode: 49787...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå