AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Jeg har flyttet tilbake til hjemmeplassen min etter å ha bodd i en større by 40-50 minutter unna, har bodd i den større byen siden første året på videregående. Jeg har ingen venner her lengre, startet videregående lengre unna for å få nye venner, noe jeg lett fikk. Nå er problemet at jeg ikke har noen å være med i den lille byen jeg er oppvokst i, hvordan kan man ta opp kontakten med gamle bekjente? Har bodd her siden november og har kun hatt besøk en gang, sett bort fra familie. Er i tjueårene og ingen barn, det er så ensomt. Kan kjøre for å møte vennene mine i den andre byen, men de har fått nye vennekretser siden videregående fordi de har studert, noe jeg ikke har. De er vanskelige å møte og blir sjeldent spurt, ingen av de orker å komme hit heller. Jeg er desperat etter nye relasjoner, men aner ikke hvordan jeg skaper dem. Noen som har opplevd noe av det samme eller som har tips? Anonymkode: 5e6aa...a57
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Sliter med akkurat det samme etter flere år vekke fra hjembygden, har bodd her i noen år nå og heller ikke fått noen varige vennskap igjen. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært så flink til å lete etter nye venner heller. Men ting jeg har tenkt på er gjerne å finne en sport man kan holde på med lokalt, her vil jo man møte mange nye. Du kan også ta opp kontakten med andre kjente ved å sende dem en melding. Anonymkode: 0f609...678
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Melde deg inn i lag og foreninger, gjerne der du vet gamle bekjente er med. Da har du en grunn til å ta mer kontakt. Ellers er det vel noen bygdefester å være med på? Anonymkode: 3e8c0...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå