Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg oppdaget for 1,5 uke siden at jeg var gravid. Nå har jeg hatt brunlig, noe slimete utflod i tre dager. 
Utover det har jeg helt vanlige symptomer; enorme og ømme bryster, luktesans ut av en annen verden, forstoppelse og «stikking» i magen. Forøvrig er jeg en frisk jente på 25 år.

Noen andre som har opplevd brunlig utflod tidlig i svangerskapet?

Har vært i kontakt med legen og skal inn for å måle HCG hvis det vedvarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt bittelitt brun utflod tidlig. Snakket med ul jordmor om det da jeg var på tul, og hun sa bare at jeg skulle ta kontakt med legevakt/fastlege dersom jeg fikk sterke smerter og blødde friskt blod. 

Det er ikke uvanlig at slimhinnene blir mer skjøre og blør lettere når du er gravid 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brun utflod fra uke 6 til uke 8. Er 32 uker på vei nå😊 Så lenge det ikke er friskt blod er sjansen god for at det går bra!

Anonymkode: 51dd9...d68

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hadde lys rosa/brunlig utflod fra uke 6 til 7. Fikk time til Ul i uke 9 og alt var fint med baby. Er nå 36 uker på vei🥰 Tror dette går fint så lenge det ikke er masse friskt blod, men skjønner at du blir bekymret. Jeg var veldig engstelig siden vi hadde prøvd i to år, men fikk beskjed om at det var slimhinnene som var skjøre og derfor blødde litt. 

Anonymkode: 0a2ea...e03

AnonymBruker
Skrevet

Det begynner å bli noen år siden, men jeg opplevde det samme rundt samme tidspunkt frem til u 12. Har en frisk og rask 7 åring nå ❤️ Husker likevel at jeg var bekymret!! Masse lykkeønsninger sendes din vei 🍀❤️

Anonymkode: eddae...871

Skrevet

Takk for fine meldinger! De bidrar til litt mindre stress.

Tok en Clearblue digital i dag. Torsdag for 1,5 uke siden viste den 2-3. I dag viste den 3+. Det må jo være et positivt tegn at HCG-nivået har steget.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde faktisk blødninger jevnlig gjennom hele svangerskapet med nr 2. Veldig stressende, og de fant aldri ut hvor blødningen kom fra. Ut kom uansett verdens fineste lillesøster🤷‍♀️

Anonymkode: a1ef8...8a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brun/ rød utflod rundt uke 5-6, men fikk se et bankende hjerte på tidlig UL i uke 7 og er nå 22 uker på vei. Så det kan absolutt gå veien selv om man spotter litt i starten😀

Anonymkode: c4180...12d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt brun utflod rundt uke 6-7. Er idag i uke 26. Jeg vil nok ikke tro det er farlig :)

Anonymkode: aacd8...ce7

• 3 uker senere...
Skrevet

Det gikk dessverre ikke veien.

Fikk se et bankende hjerte på UL i det som ble beregnet til å være 6+0 (satt tilbake på UL). 
Fortsatte å blø, og i dag ble det konstatert blighted ovum. Fått med meg cytotec hjem.

Noen som ble kjapt gravide igjen etter spontanabort?

AnonymBruker
Skrevet

Det var trist! Har vært der to ganger selv. Ble gravid tre måneder etter MA begge gangene og de barna er nå 1 og 4 år. Bedre lykke neste gang❤️

Anonymkode: c20e8...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...