AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Jeg elsker alle isene fra kulinaris. Så tenkte jeg at jeg skulle smake den nye veganske isen som er laget av avocado. Altså det er en sjokoladeis laget av avocado. Jeg ser at det står at den er laget av 55% avocado og 45% rapsolje. (kan hende jeg ikke husker sånn eksakt hvor mye av hver men er hvertfal sikker på at det var ganske jevnt med de ingrediensene.) Den var så ekkel at jeg ikke klarte å spise den. Man kunne kjenne en kraftig smak av rapsolje og det var helt forferdelig. Kunne like så godt helt rapsolje i en skje og spist. Dette var skikkelig ekle greier. Hvorfor har de ikke bare brukt mye mer avocado istedenfor så mye olje. Nei, blir kvalm bare av å tenke på den isen. Er det noen av dere som har smakt den, eller eventuelt vet om en annen avocado is? Anonymkode: 7f9cc...e44
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Ikke smakt den, men tenker det er en dårlig businesside, mtp hvor dyrt avokado er? Ikke rart de blandet den ut. Anonymkode: 70737...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke smakt den, men tenker det er en dårlig businesside, mtp hvor dyrt avokado er? Ikke rart de blandet den ut. Anonymkode: 70737...0fa De fleste iser med smak har veldig lite av smaken i seg, for å si det sånn. Sjekk bak på boksen neste gang du kjøper pistachio eller jordbær. De fleste er "blandet" ut da hovedingridiensen i iskrem ikke er selv smaken som pistachio eller avocado Anonymkode: b7f30...324
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Har laget avocadois hjemme før, og den ble veldig god! trist at de ikke klarte å lage en god avocadois... burde være ganske enkelt Anonymkode: 134d1...473
Mona Sax Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Jeg er veldig glad i avocado, men jeg kan tenke meg at det ikke er noe særlig som is. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå