miss77 Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Hvor får jeg kjøpt Demetrios-kjoler på Østlandet? Alternativt i Danmark/på nettet. Så på Demetrios sine hjemmesider at de ha en butikk på vestlandet og ett par i Sverige, men er liksom ikke på de stedene jeg farter oftest.....
Murf Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Jeg fikk min herfra (da de fremdeles lå i Oslo) christiane brudesalong Kjempefornøyd! Murf
miss77 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2005 Jeg fikk min herfra (da de fremdeles lå i Oslo) christiane brudesalong Kjempefornøyd! Murf Takk Fant ut at de har Demetrios på Brud & bli ny på Ski også. Hva måtte du forresten betale for en Demetrios?
Gjest lindas Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 tror de har/skaffer demitrios kjoler hos brudesallongen på gjøvik også...
Gjest Brud170905 Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Bare et lite tips. Jeg var og prøvde min Demetrios kjole på østlandet et sted. Fant deretter ut at Christiane Brudesalong girr 50% på alt tilbehør. Jeg kjørte deretter til Tjøme en liten tur og sparte ca 3500,- på tilbehør. Det var et par timer kjøring verdt! ' Jeg undersøkte flere steder og fant ut at Demetrios ligger ganske likt i priser. Marianne 170905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå