AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Hei! For underkant av 2 år siden gjorde eksen min det slutt. Grunnet var mye problemer med kommunikasjonen og tillit. Det førte ofte til unødvendige krangler om helt ubetydelige ting. Vi hadde veldig gode perioder innimellom, og jeg har ikke følt slik for noen før. Kunne være meg selv 100% sammen med han. Det oppstod følelser som nærmest satte himmel og jord i bevegelse. Ikke det lengste forholdet jeg har hatt; vi var kun sammen i ett år, men ble fort veldig knyttet til ham, og vice versa. Som nevnt klarte vi ikke å fikse problemene før det var for sent. Bruddet endte ganske stygt. Han ville ikke ha noe mer med meg å gjøre - forståelig nok. Bruddet førte selvfølgelig til en selvransakelse som ikke lignet grisen. Har lært så mye om meg selv på godt og vondt - i tiden etter. Tror det har gått den andre veien også. Kjenner jeg har vokst og blitt mye mer moden på disse årene. Ville definitivt håndtert situasjoner helt annerledes i dag enn hva jeg gjorde på den tiden. Tok lang tid før jeg orket tanken på å treffe andre gutter. Har datet noen, men ikke følt den kjemien som jeg håpet på i tillegg til at jeg har hatt eksen i bakhodet, så da ble det naturligvis feil å fortsette å møte disse. Har i det siste lurt veldig på hvordan eksen har hatt det, og jeg føler oppriktig at han var min store kjærlighet, til tross for et relativt kort forhold. Har vært innom tanken å kontakte han, men jeg vet ikke. Jeg vet også at mange er motstander av å prøve på nytt med en eks, samtidig som det finnes flere eksempler på hvor det har gått bra. Begge må selvfølgelig være villig til å gå inn for det. Har som sagt tenkt tanken på å kontakte han å høre om hvordan det går, og kanskje om han kunne tenke seg og møtes etterhvert dersom det hadde vært stemning for det. Hva tenker dere? Akkurat nå har jeg ikke helt sjelefred.. hadde satt veldig stor pris på råd og tips, eventuelt å høre om andres erfaringer Anonymkode: 92c01...eea
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Han er en eks for en grunn. Selvfølgelig kan det gå an å prøve på nytt, men funker ikke det så er jeg redd det blir enda verre. Anonymkode: 41b21...16c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Dersom han ikke er i et forhold nå,så go for it, tenker jeg 😊❤ Anbefaler deg å sjekke ut podcasts på YouTube- how to get your ex back...bruk litt tid på det,for å skille de seriøse/ useriøse fra hverandre. Funka for meg 😉 Anonymkode: d06ae...34c 1
liljene Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Jeg tror du må kjenne litt på hva som var bra og hva som ikke var så bra, samt hva som kan bli annerledes denne ganga. Hvis det er store grunnleggende problemer som er en dealbreaker for at det ble slutt, så vil dette ikke endre seg. For eksempel hvor mye egentid, frihet på SoMe og andre ting som skapte problemer. Siden du kommer til han, er det han som sitter med de beste korta, for han trenger ikke forandre seg så lenge du kommer. Da jeg var singel, så tenkte jeg mye på en, men siden han ikke kom til meg, så visste jeg at han ikke ville endre seg fordi det var jeg som bad om pent vær. I stedet kunne jeg forhandle om forholdet med en annen som kom tilbake. Han har endra seg og virkelig jobbet med seg selv og forholdet fordi han virkelig ville få det til å fungere.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Så lenge han fortsatt er singel skader det ikke å ta kontakt.. Ikke kødd det til om han har fått ny kjæreste.. Og du må være forberedt på at han ikke vil, og tenke deg om om du takler et nei. Anonymkode: 0663b...586
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dersom han ikke er i et forhold nå,så go for it, tenker jeg 😊❤ Anbefaler deg å sjekke ut podcasts på YouTube- how to get your ex back...bruk litt tid på det,for å skille de seriøse/ useriøse fra hverandre. Funka for meg 😉 Anonymkode: d06ae...34c Trådstarter her. Svarer alt i et innlegg Godt å høre at det endret seg for dere! Hva var historien deres da? Var dere lenge uten kontakt? Og hvordan gikk du frem? Var ikke grunnleggende ting som endte forholdet. Vi var like på flere områder samtidig som at vi utfylte hverandre på andre arenaer. Forstår at maktbalansen blir skjev nå, og er forberedt på en avvisning. Trenger nok litt mer betenkingstid fremover. Tusen takk for alle innspill forresten ❤ Anonymkode: 92c01...eea
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 Hvordan har det gått den siste tiden, TS? Tok du noen gang kontakt med eksen, eller har du konkludert med at en eks er eks for en grunn? Jeg har fulgt tråden din og håpet på en oppdatering. Sitter litt i det samme selv, for jeg klarer ikke å glemme min idiot selv om det har gått noen år. Anonymkode: c6019...350
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har det gått den siste tiden, TS? Tok du noen gang kontakt med eksen, eller har du konkludert med at en eks er eks for en grunn? Jeg har fulgt tråden din og håpet på en oppdatering. Sitter litt i det samme selv, for jeg klarer ikke å glemme min idiot selv om det har gått noen år. Anonymkode: c6019...350 Hei! Hyggelig. Har ikke sendt melding. Har også de siste ukene følt på det at jeg ikke vil tilbake til en som gjorde det slutt på en såppas stygg måte. Føler jeg har kommet meg over han nå. Endelig. Det måtte altså gå ett år. Traff også en annen som fikk meg til å glemme eksen - jeg ser at det finnes andre menn der ute også. Ønsker å være alene nå fremover og fokusere på meg selv :) nyte sommeren! hvordan går det med deg da? Anonymkode: 92c01...eea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå