Gå til innhold

Folk som tar mye selfier og filmer seg selv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne med Snapchat skjønnhetsfilter og sitater til bildene og filmene sine. Hva tenker dere om dem? Høy selvtillit? Lav selvtillit? Hvorfor har noen så høyt behov for bekreftelse? Tenker også at det kan jo ikke være noe særlig å få kommentarer på hvor vakker man er når bildene har filter? 

Anonymkode: 124cf...e7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker først og fremst at de lever i 2020. Ellers holder jeg resten for meg selv 🤪

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme lurer jeg på... Gjerne damer i 50-åra som legger ut vas om at man skal ha tro på seg selv.. man er god nok som man er.. og så smeller de til med filter på selfien. Hvem prøver de å lure?

Anonymkode: a8ab9...b23

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er jo influencere som bare filmer seg selv, uten å si noe som helst. Bare smiler og ler litt, men de ser på seg selv i kamera. Det er komisk😂

Anonymkode: 19dbc...ae4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt idiotisk, harry og sykt teit. Slik jeg ser det er de veldig høy på seg selv.

Anonymkode: ab8b5...415

• Liker 5
Skrevet

Om det brukes filter eller ikke, har ingen betydning.  Poenget er at de fokuserer på seg selv og utseendet i sin søken på bekreftelse.   

Jeg kjenner noen sånne, og det er bare trist å se.  Når venninner sier noe, tror de at de er misunnelige.  De forstår ikke at de aller fleste ikke synes at kommentarer som "Søta", "Bella", "Så vakker du er"  osv.  er smigrende.  Sånt betyr kanskje noe når man er 17, men er noe man vanligvis vokser av seg før man er 20.

De jeg kjenner har høy selvtillit når det gjelder utseendet, og spiller derfor på dette fordi selvtilliten ellers er lav.   

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater det. Det går visst ikke an å gjøre noe som helst uten at det må tas femti poserende bilder om og om igjen og jeg er så lei av fokuset på "seg selv". Kunstige uttrykk blir det som regel. Ikke naturlig og bra bilder. Jeg er lei hele situasjonen med det å ta bilder av alt. Folk opplever ikke virkeligheten rett foran nesa si, for de er opptatte med å stirre inn i kameraet og fange det som skjer. Så mange er ikke til stede i opplevelsene. De er redde for å gå glipp av noe, så de må ta bilder og opptak av alt. Jeg hater det!

Anonymkode: 714d2...16f

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme lurer jeg på... Gjerne damer i 50-åra som legger ut vas om at man skal ha tro på seg selv.. man er god nok som man er.. og så smeller de til med filter på selfien. Hvem prøver de å lure?

Anonymkode: a8ab9...b23

Haha, som om ikke de yngre også gjør det. Ser det over alt😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...