Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med kvalme og hodepine siden uke 5/6. Er nå i uke 13, kvalmen er på retur, men hodepinen blir bare verre og verre. 

Er helt ødelagt etter en dag på jobb, da banker det i hele hodet med press bak øyene og pannen. Får ikke gjort noe annet enn å legge meg etter jobb. Får også dårlig samvittighet siden jeg må ta så ofte paracet. Tok opp problemstillingen med jordmor i uke 8, og hun sa det var vanlig at det gikk over i uke 11/12. 

Når gikk hodepinen over for dere? 

Anonymkode: 8848c...9a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kommet og gått for min del. Har perioder med vondt i hodet ennå. Er i uke 33

Anonymkode: 121ed...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 12 og har hodepine nå og da. Men for meg er det pga for lite væske. Føler jeg drikker masse vann, men det er tydeligvis ikke nok. Hodepinen går alltid over for meg når jeg drikker 1-2 glass vann.

Anonymkode: 0c647...a57

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har slitt med kvalme og hodepine siden uke 5/6. Er nå i uke 13, kvalmen er på retur, men hodepinen blir bare verre og verre. 

Er helt ødelagt etter en dag på jobb, da banker det i hele hodet med press bak øyene og pannen. Får ikke gjort noe annet enn å legge meg etter jobb. Får også dårlig samvittighet siden jeg må ta så ofte paracet. Tok opp problemstillingen med jordmor i uke 8, og hun sa det var vanlig at det gikk over i uke 11/12. 

Når gikk hodepinen over for dere? 

Anonymkode: 8848c...9a7

Den verste hodepinen ga seg etter uke 24. Da overtok bekkenløsning. I ny og ne har jeg fremdeles hodepine (uke 33) men ikke fullt så ille. 

Anonymkode: 6ef61...47f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...