Gå til innhold

Synes dere 20 åringer er flotte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes helt ærlig det er mange tykke jeg ser. Hva synes dere? 

Anonymkode: c83d0...7b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen er tjukke, men det er flere overvektige blant de som er eldre. I snitt er 20-åringer flottere enn 30-åringer osv. Det eneste er at en del unge damer er veldig høye og brede i dag, men ikke alle

Anonymkode: 374d5...0a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere? 

Anonymkode: c83d0...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kvinner er vakrest fra 25-26. Det syntes jeg når jeg var 18-19-20 også😊

Anonymkode: 0e9e2...917

AnonymBruker
Skrevet

Du sier noe der. Av en eller annen grunn mye mer overvekt hos 20-åringene enn blant de som er eldre enn meg, men mer attraktive; 30+. 

Anonymkode: 60a56...a6e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere? 

Slanke deilige aktive jenter rundt 20 er er en fryd for øyet.

• Liker 1
Skrevet

Men hvordan kan dere være skråsikker på noen sin alder?? Jeg kjenner flere som er bikket 30 for noen år siden, men som stadig blir tatt for å være i midten av 20årene... etter min mening er det fint lite pene 20åringer(De jeg vet er så gammel)  både blandt jenter og gutter, blandt jentene er det jo ingen som ser ut som seg selv lenger, med fyllte lepper og rumper og pupper, og fake lepper og hår osv.. så har man de som er helt i andre enden som går all in for å være naturlig så de ender opp med å se ut som uteliggere... og gutta ser ut som nettopp det, små gutter som er så femi og dollet atte hjelp 🙈🙈 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mange av kvinnene som er godt voksne eller eldre idag var på sitt flotteste da de var unge. 

Når jeg derimot ser på jenter på 20 nå, synes jeg svært mange er tykke og stilen deres er helt forferdelig. 

Anonymkode: 5c79f...348

• Liker 3
Skrevet

Synes at denne tråden burde vært på et annet forum.

Om noen er flott, trenger ikke å ha noe med sex å gjøre, for meg.

Ja, jeg synes 20-åringer er flotte, også noen av de med litt mange kilo.

Skrevet

Siden dette er en tråd om seksualitet, tolker jeg tråden i en slik kontekst. 20-åringer ser flotte ut, men de er ikke sexy. Siden jeg er blitt 50 år klarer jeg ikke å tenke på dem som sexobjekter, bare som uferdige, søte, litt klomsete ungdommer. Jeg tenker da på guttene (for dette er ikke "menn" i mine øyne), for jentene har kommet lenger i modningen.

Kunne jeg hatt sex med en 20-åring. Definitivt ikke en gutt. Hva med en jente? Kanskje. Men helst ikke. Smaken endrer seg jo med alderen, og for stor avstand i alder betyr for stor avstand i kjemi, tenning, kropp og komfort.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Mange er flotte av utseende, ikke de som ser ut som de er 20, men de som ser ut som de er nærmere 30.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det finnes jo pene og mindre pene folk i alle aldre. En 20-åring er ikke flott bare fordi han/hun er 20, liksom. Folk flest er jo penere når de er 20 enn når de er 90, så klart, men ungdom i seg selv hjelper jo ikke dersom ikke skjønnheten er der fra før

Når det gjelder overvekt er det jo flere overvektige mennesker enn noen gang, men antall overvektige øker med alder, så det er prosentvis flere overvektige 50-åringer enn 20-åringer vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...