Gå til innhold

Jeg får orgasme med en gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan sikkert virke som et luksusproblem for noen, men for meg er det ganske kjedelig. Jeg er kvinne og får orgasme veldig lett, etter 20 sekunders penetrering så får jeg det. Før bygget det seg mer opp og jeg måtte jobbe for det, da var de svært kraftige og deilige. Nå er det raskt over og resten av runden blir litt kjedelig. Jeg klarer ikke å oppnå mer enn en. Noen som har det på samme måte? Føler meg jo veldig unormal, da jenter som kommer for tidlig ikke er noe man hører mye om.

Anonymkode: 07e32...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har det litt på samme måte. Jeg oppnår ikke orgasme etter 20 sekunder med penetrering, men det skal ofte ikke mer til enn 2-3 minutter. For min del er det litt slitsomt, men det henger mer sammen med at jeg kommer mange ganger, så jeg blir rett og slett sliten av det. 
Jeg har lært at det kan hjelpe om du slapper helt av i lårmuskulaturen, men det er igjen kjedelig, fordi man da føler seg litt som en potetsekk. 
Du er forresten ikke unormal, det er flere som har det sånn :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SpringYard skrev:

Jepp, har det litt på samme måte. Jeg oppnår ikke orgasme etter 20 sekunder med penetrering, men det skal ofte ikke mer til enn 2-3 minutter. For min del er det litt slitsomt, men det henger mer sammen med at jeg kommer mange ganger, så jeg blir rett og slett sliten av det. 
Jeg har lært at det kan hjelpe om du slapper helt av i lårmuskulaturen, men det er igjen kjedelig, fordi man da føler seg litt som en potetsekk. 
Du er forresten ikke unormal, det er flere som har det sånn :) 

Hjelper litt å høre at flere har det på samme måte. Hører jo ofte bare om de som ikke får orgasme eller bare ved klitorisstimuli. Jeg har aldri fått orgasme ved stimuli av klitoris heller. Så føler meg litt annerledes og rar til tider.

Skrevet

Slikt kan variere gjennom livet. Da jeg var helt ung slet jeg for å få det, og først da jeg våget å skaffe meg vibrator ble det mulig å oppnå orgasme. Så endret det seg og jeg fikk vaginalorgasmer, deretter begynte jeg å sprute. I en periode etter den første barnefødselen gikk det så lett for meg at det var forstyrrende: Jeg kunne komme dersom noen tok på brystene mine, av å suge, eller under trening. Slik var det noen få år. Vi spøkte med at jeg kunne få orgasme av at noen så på meg, og det var nesten sånn. Deretter endret det seg igjen og ble mer normalt. Nå får jeg ikke lenger vaginalorgasmer, men jeg kommer ganske lett ved klitorisstimuli dersom jeg bruker en vibb. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper det med andre stillinger kanskje? Fingring i steden? At du varmes skikkelig opp/teases, ikke rett på penetrering og svak orgasme liksom.

Anonymkode: 7b825...a59

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan sikkert virke som et luksusproblem for noen, men for meg er det ganske kjedelig. Jeg er kvinne og får orgasme veldig lett, etter 20 sekunders penetrering så får jeg det. Før bygget det seg mer opp og jeg måtte jobbe for det, da var de svært kraftige og deilige. Nå er det raskt over og resten av runden blir litt kjedelig. Jeg klarer ikke å oppnå mer enn en. Noen som har det på samme måte? Føler meg jo veldig unormal, da jenter som kommer for tidlig ikke er noe man hører mye om.

Og kan du avsløre hemmligheten ?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper det med andre stillinger kanskje? Fingring i steden? At du varmes skikkelig opp/teases, ikke rett på penetrering og svak orgasme liksom.

Anonymkode: 7b825...a59

Før kom jeg bare ved at jeg satt øverst, nå kommer jeg for raskt uansett stilling. Vi har alltid forspill først, da kommer jeg aldri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...