Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke type feller er lov å ha på eiendommen sin?

Anonymkode: 80654...fc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feller? Revefeller? Musefeller? Hva snakker du om?

Anonymkode: 3e97f...72f

Skrevet

Du kan ha limfeller 

Skrevet

Du kan ha musefeller, limfeller og lysfeller på egen eiendom, men det er kanskje ikke slike ting TS sikter til?

Du kan ikke sette opp feller som potensielt kan skade andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄

Så da trenger jeg å vite hvilke lovlige alternativer som finnes.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄

Du kan gjerde inn, ha kameraovervåking og vektertjeneste, men om du lager "feller" som kan skade folk som forviller seg inn på eiendommen din risikerer du noen år i fengsel.

Anonymkode: b6bf6...cb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har klart å få deg fiender av et sånt kaliber at du føler behov for å sette opp feller for dem vil jeg anbefale å se litt på hvilke valg du har gjort i livet. 

Og så kanskje flytte.

Anonymkode: 4bba0...c34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal du fange folk i feller? 😂😂😂😂 

Anonymkode: 050c7...d9b

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den typen ting har vært forbudt siden lenge før kjerringer i det hele tatt fikk stemmerett. 

Skilting, kameraovervåkning, vaktselskap og å melde ulovlige inntrengere til politiet er det man gjør i siviliserte demokratier.

Mulig du kan søke kommunen om å få bygge vollgrav rundt eiendommen din, da :fnise: Og så kan du jo sette opp en drithøy mur slik at du ikke blir så lett å beleire. Men i dette kjerringlandet får du bare lov til det hvis det ikke tar sol og utsikt fra naboene. :sarkasme: 

Strømgjerde er forresten også en mulighet under gitte forbehold. :lur: 

Endret av Ullvott
Skrevet

Skifeller er nok også fult lovlig, med mindre det er skiforbud i området.

Skrevet

Jeg ser for meg en mann som ligger i gangen med hjerteinfarkt, eller et overtent hus. 

Og medisinsk personell og brannmenn som kaver rundt på plenen blandt vollgraver og bjørnefeller 😂

Dette er nok en dårligere idé enn først antatt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Du ønsker feller som ikke "kvester" mennesker, men bare fanger dem.

Har du tenkt over hvor innmari store greier du må lage for å få til det? På tide å leie gravemaskin, og nei, minigraver holder ikke.

Anonymkode: 8d530...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...