AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Hvilke type feller er lov å ha på eiendommen sin? Anonymkode: 80654...fc0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Feller? Revefeller? Musefeller? Hva snakker du om? Anonymkode: 3e97f...72f
Myrmica Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Du kan ha musefeller, limfeller og lysfeller på egen eiendom, men det er kanskje ikke slike ting TS sikter til? Du kan ikke sette opp feller som potensielt kan skade andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄 Så da trenger jeg å vite hvilke lovlige alternativer som finnes. Anonymkode: 80654...fc0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄 Så da trenger jeg å vite hvilke lovlige alternativer som finnes. Anonymkode: 80654...fc0 Du kan gjerde inn, ha kameraovervåking og vektertjeneste, men om du lager "feller" som kan skade folk som forviller seg inn på eiendommen din risikerer du noen år i fengsel. Anonymkode: b6bf6...cb0 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄 Så da trenger jeg å vite hvilke lovlige alternativer som finnes. Anonymkode: 80654...fc0 Om du har klart å få deg fiender av et sånt kaliber at du føler behov for å sette opp feller for dem vil jeg anbefale å se litt på hvilke valg du har gjort i livet. Og så kanskje flytte. Anonymkode: 4bba0...c34 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 Skal du fange folk i feller? 😂😂😂😂 Anonymkode: 050c7...d9b
Ullvott Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄 Så da trenger jeg å vite hvilke lovlige alternativer som finnes. Anonymkode: 80654...fc0 Den typen ting har vært forbudt siden lenge før kjerringer i det hele tatt fikk stemmerett. Skilting, kameraovervåkning, vaktselskap og å melde ulovlige inntrengere til politiet er det man gjør i siviliserte demokratier. Mulig du kan søke kommunen om å få bygge vollgrav rundt eiendommen din, da Og så kan du jo sette opp en drithøy mur slik at du ikke blir så lett å beleire. Men i dette kjerringlandet får du bare lov til det hvis det ikke tar sol og utsikt fra naboene. Strømgjerde er forresten også en mulighet under gitte forbehold. Endret 19. mai 2020 av Ullvott
Traktor Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 Skifeller er nok også fult lovlig, med mindre det er skiforbud i området.
Myrmica Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 Jeg ser for meg en mann som ligger i gangen med hjerteinfarkt, eller et overtent hus. Og medisinsk personell og brannmenn som kaver rundt på plenen blandt vollgraver og bjørnefeller 😂 Dette er nok en dårligere idé enn først antatt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #12 Skrevet 20. mai 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Det er for å fange fiender og andre uvedkommende, som bryter seg inn på min eiendom. Optimalt sett skulle jeg hatt noen feller som kvestet dem, men antar det ikke er lov i dette kjerringstyrte landet 🙄 Så da trenger jeg å vite hvilke lovlige alternativer som finnes. Anonymkode: 80654...fc0 Du ønsker feller som ikke "kvester" mennesker, men bare fanger dem. Har du tenkt over hvor innmari store greier du må lage for å få til det? På tide å leie gravemaskin, og nei, minigraver holder ikke. Anonymkode: 8d530...ead
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå