Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Leter etter en god rouge (i pudderform). har noen tips å komme med? Har testet max factor, og den var forferdelig, men sikler litt på chanel sin. Andre anbefalinger? Hva syns dere om dette? Vil det blir for rødt eller for mørkt? har ganske gyllen hud.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Jeg synes den var litt for orange-aktig... Forresten vil jeg anbefale Diorblush i fargen rouge feu, nr 863. Finnes kanskje også på SN, hvis du har flaks? Den er varmrød, og veldig naturlig på. Jeg bruker den bortimot hver dag.
Ronja_røverdatter Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har aldri vært en storbruker av rouge, men etter at jeg for noen dager siden var på et make up kurs hos make up store fikk jeg et annet syn på det. Jeg liker deres rouge kjempe godt i alle fall
Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Jeg synes den var litt for orange-aktig... Forresten vil jeg anbefale Diorblush i fargen rouge feu, nr 863. Finnes kanskje også på SN, hvis du har flaks? Den er varmrød, og veldig naturlig på. Jeg bruker den bortimot hver dag. de har den! :D den var nydelig! *bestille*
Pimbila Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Forresten vil jeg anbefale Diorblush i fargen rouge feu' date=' nr 863.[/quote'] Takk for tipset :-)
Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Jeg tror nesten Lillith klarte å "lukte" hva slags rouge jeg ville ha. For det var akkuratt den hun anbefalte jeg så etter!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Takk for tipset :-) Jeg har den som sagt selv, og er kjempefornøyd. Jeg bruker lite sminke til daglig, men mascara, solpudder og litt rouge er minimum, og denne er den fineste jeg har hatt. Jeg kan se for meg at den er fin til de fleste, i hvertfall de med gultonet hud.
Hjalmarlover Skrevet 1. juli 2005 #9 Skrevet 1. juli 2005 Av pudder-rouge digger jeg IsaDora rouge og Chanel Contraste rouge. Men den aller,aller beste er Versace Glam Touch rouge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå