AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #21 Skrevet 4. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: før/etter. Dette er ca 1,2ml. Jeg er veldig fornøyd og har fortsatt med dette siden første gang i 2017. De få jeg har fortalt at jeg har filler til blir overrasket og sier de aldri ville tippet det. Går til en lege som driver klinikk på Hamar. Det er litt vondt ja, men ikke uutholdelig. Jeg ga legen frie tøyler til å sette det han mente var nødvendig for best resultat. Anonymkode: ea87d...218 Satte han 1,2 ml i en omgang eller over flere ganger? Hvilken lege er dette? Bor i området. Anonymkode: 3b50b...402
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #22 Skrevet 4. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: før/etter. Dette er ca 1,2ml. Jeg er veldig fornøyd og har fortsatt med dette siden første gang i 2017. De få jeg har fortalt at jeg har filler til blir overrasket og sier de aldri ville tippet det. Går til en lege som driver klinikk på Hamar. Det er litt vondt ja, men ikke uutholdelig. Jeg ga legen frie tøyler til å sette det han mente var nødvendig for best resultat. Anonymkode: ea87d...218 Sees jo tydelig, ser ikke bra ut. Det naturlige var mye finere 🙂 Din alder? Anonymkode: 9d7c5...a15 13
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #23 Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Satte han 1,2 ml i en omgang eller over flere ganger? Hvilken lege er dette? Bor i området. Anonymkode: 3b50b...402 Jeg startet med 1ml første gangen. Sa der og da at jeg så for meg mer volum men han sa jeg skulle ha de slik og eventuelt gå for mer ved neste behandling. Han er veldig opptatt av å ikke sette for mye. Ved neste time var han enig i at jeg godt kunne gå for 1,2. Har gjort det siden. Går hver 9. mnd nå. Er ca 15 vonde stikk men det hele er over etter et kvarter. Har aldri blitt blå, men har fått litt hevelse som har gått ned igjen etter 3-4 dager. Oslo laserklinikk avdeling Hamar. Anonymkode: ea87d...218
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #24 Skrevet 4. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sees jo tydelig, ser ikke bra ut. Det naturlige var mye finere 🙂 Din alder? Anonymkode: 9d7c5...a15 Jeg synes selv det ser veldig bra ut, og er mer fornøyd med enn uten. Jeg er 34. Anonymkode: ea87d...218 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #25 Skrevet 4. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes selv det ser veldig bra ut, og er mer fornøyd med enn uten. Jeg er 34. Anonymkode: ea87d...218 Jeg synes også at det var pent Anonymkode: 3b50b...402 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #26 Skrevet 4. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes selv det ser veldig bra ut, og er mer fornøyd med enn uten. Jeg er 34. Anonymkode: ea87d...218 Hva ville du gjort om din mann reagerte negativt på det? Du har jo manipulert utseendet ditt, du er altså ikke deg selv. Godtar ikke deg selv som du er. Anonymkode: 9d7c5...a15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #27 Skrevet 4. juni 2020 Sorry to say, men jeg synes dine naturlige lepper var mye finere. Man ser jo at de er fake, men så lenge du er fornøyd er jo det viktigst Anonymkode: 43bc3...a1b 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #28 Skrevet 4. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville du gjort om din mann reagerte negativt på det? Du har jo manipulert utseendet ditt, du er altså ikke deg selv. Godtar ikke deg selv som du er. Anonymkode: 9d7c5...a15 Mannen min vil at jeg skal gjøre det som er best for meg. Det jeg selv ønsker. Jeg er likefullt meg selv selv om jeg har filler i leppene. Han blander seg ikke i slike avgjørelser, han elsker meg som person og hvem jeg er, tynne eller fyldige lepper. Anonymkode: ea87d...218 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #29 Skrevet 4. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også at det var pent Anonymkode: 3b50b...402 Tusen takk Hyggelig med noe annet enn negative tilbakemeldinger, selv om det er det eneste man kan regne med her inne. Anonymkode: ea87d...218 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #30 Skrevet 4. juni 2020 Ift bildene over her, så synes jeg også at før-bildet var mye penere, og ikke minst naturlig! Trutmunn er virkelig ikke pent, selv om jeg har sett verre enn dette. Du hadde jo flotte lepper fra før! Anonymkode: 29c78...28c 8
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #31 Skrevet 4. juni 2020 53 minutter siden, AnonymBruker said: Sees jo tydelig, ser ikke bra ut. Det naturlige var mye finere 🙂 Din alder? Anonymkode: 9d7c5...a15 12 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry to say, men jeg synes dine naturlige lepper var mye finere. Man ser jo at de er fake, men så lenge du er fornøyd er jo det viktigst Anonymkode: 43bc3...a1b I alle dager, dette er jo ingen tråd der man skal kritisere de som har tatt fillers? Hva gjør dere her? Det er jo for å dele erfaringer som TS spør om. 8
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #32 Skrevet 4. juni 2020 Jeg tok fillers i 2016, det er helt vekk nå. Tok 1 ml med Juvederm tror jeg det var, ved en kjent klinikk i Drammen. Det var helt fryktelig hovent i rundt 3 dager (kunne ikke gå ut av huset eller noe, trodde leppene skulle sprekke, det var helt vilt) men så roet det seg ned – da kunne ingen noensinne gjettet at jeg hadde fillers, det var så pent og naturlig! Har dessverre ingen bilder å dele, da jeg tror jeg hadde blitt lett gjenkjennelig. Før du velger sted er det uansett viktig at de har en "stil" du liker og kjenner deg igjen i. Her jeg bor nå er det massevis av klinikker som promoterer et 'naturlig' utseende, men jeg ser jo via bildene de deler at det ikke er tilfellet!
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #33 Skrevet 4. juni 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: før/etter. Dette er ca 1,2ml. Jeg er veldig fornøyd og har fortsatt med dette siden første gang i 2017. De få jeg har fortalt at jeg har filler til blir overrasket og sier de aldri ville tippet det. Går til en lege som driver klinikk på Hamar. Det er litt vondt ja, men ikke uutholdelig. Jeg ga legen frie tøyler til å sette det han mente var nødvendig for best resultat. Anonymkode: ea87d...218 Dette var for øvrig et flott resultat, jeg syns ikke du skal høre på dem som ikke har noe godt å si. 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #34 Skrevet 4. juni 2020 1 minutt siden, IkkeAnonymBruker skrev: Dette var for øvrig et flott resultat, jeg syns ikke du skal høre på dem som ikke har noe godt å si. Hvorfor det? Er jo opp til hver enkelt å dømme om det ser bra ut 🙂 Anonymkode: 9d7c5...a15 4
IkkeAnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #35 Skrevet 4. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor det? Er jo opp til hver enkelt å dømme om det ser bra ut 🙂 Anonymkode: 9d7c5...a15 Ikke i en tråd hvor ingen spør om det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #36 Skrevet 4. juni 2020 Akkurat nå, IkkeAnonymBruker skrev: Ikke i en tråd hvor ingen spør om det. Joda. Anonymkode: 9d7c5...a15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #37 Skrevet 4. juni 2020 5 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev: Dette var for øvrig et flott resultat, jeg syns ikke du skal høre på dem som ikke har noe godt å si. Tusen takk! Bryr meg ikke om de som mener det ikke ser pent ut, jeg liker det og trives slik. Anonymkode: ea87d...218 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #38 Skrevet 4. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Er jo opp til hver enkelt å dømme om det ser bra ut 🙂 Anonymkode: 9d7c5...a15 Er det opp til hver enkelte å dømme og gi tilbakemelding på alle andres utseende? Det er vel snarere tvert i mot noe man IKKE gjør. Anonymkode: ea87d...218 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #39 Skrevet 4. juni 2020 Kvakk kvakk kvakk 🦆 Anonymkode: 0f77c...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #40 Skrevet 4. juni 2020 Herregud så negative folk er. Får dere glede utav å hakke på andre ? Noen liker det, andre ikke, greit nok. Jeg skjønner bare ikke poenget med å spre negativitet. Kjekt når folk er fornøyd med resultatet! Og jeg synes filler i leppene kan være pent, i moderate mengder. I bildet over mener jeg det er en fin mengde. Anonymkode: 3b50b...402 4
Anbefalte innlegg