Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her som har tatt filler i leppene og kanskje vil dele før/etterbilde? Tenkte spesielt av 1ml, da det virker som dette er mest vanlig og mange er misfornøyd med 0,5 da de ikke ser forskjell. Er det mulig å ta mer enn 1ml i det hele tatt?

Vurderer også hovedsakelig juvederm siden dette skal vare lengst. Ønsker ikke ducklips på noen måte men overleppa mi er så og si ueksisterende og ønsker litt fyldigere lepper.

Anonymkode: 3b50b...402

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1375076-filler-i-leppene-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd en gang. Forstår ikke at jeg engang gjorde det. Har ganske fyldige lepper. Men en venninne overtalte meg. Angret forferdelig da leppene hovnet opp og dette varte i en uke. Måtte ha hjemmekontor, de så forferdelig ut. Skikkelig ducklips. Aldri mer 

• Liker 10
AnonymBruker
12 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Prøvd en gang. Forstår ikke at jeg engang gjorde det. Har ganske fyldige lepper. Men en venninne overtalte meg. Angret forferdelig da leppene hovnet opp og dette varte i en uke. Måtte ha hjemmekontor, de så forferdelig ut. Skikkelig ducklips. Aldri mer 

Hadde ikke gjort det hvis jeg hadde fyldige lepper.. Men litt kjipt å ikke ha overleppe 😅

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vurder mulighetene for at filleren kan var i årevis. Det forsvinner ikke etter bare noen få mnd. 

Anonymkode: a9a63...cbf

Billigere hvis det varer lenge da 😆

Annonse

AnonymBruker

Sinnsykt vondt. Tatt filler andre plasser i ansiktet og det er overkommelig, men leppa, fy søren! Jeg har nokså fyldige lepper fra før jeg og, så vet ikke hvorfor jeg fikk det for meg, men gikk til to forskjellige behandlere med godt rykte. Sa jeg ikke ville at filleren skulle legge seg i kjøttet over leppa som gjør at du får andenebb, men i selve leppekjøttet. Ingen av dem klarte det uten å få det over leppa, så man kunne se at det var filler der.. Underleppa ble fin. 

Anonymkode: f3e60...5ed

• Liker 3
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare vurder mulighetene for at filleren kan var i årevis. Det forsvinner ikke etter bare noen få mnd. 

Anonymkode: a9a63...cbf

Skulle ønske at det var sånn! Hos meg forsvinner alt i løpet av en måned eller to. Prøvd to ganger, og var veldig fornøyd i noen uker. Deretter forsvant alt og leppene var tilbake til normale. Når det er så dyrt er det overhodet ikke verdt det. 

Anonymkode: 06a3c...c68

AnonymBruker
On 5/18/2020 at 7:11 PM, AnonymBruker said:

Sinnsykt vondt. Tatt filler andre plasser i ansiktet og det er overkommelig, men leppa, fy søren! Jeg har nokså fyldige lepper fra før jeg og, så vet ikke hvorfor jeg fikk det for meg, men gikk til to forskjellige behandlere med godt rykte. Sa jeg ikke ville at filleren skulle legge seg i kjøttet over leppa som gjør at du får andenebb, men i selve leppekjøttet. Ingen av dem klarte det uten å få det over leppa, så man kunne se at det var filler der.. Underleppa ble fin. 

Anonymkode: f3e60...5ed

Dette er sykt irriterende. Hos meg satt de også i huden OVER leppene begge gangene, og det gikk aldri ut igjen heller 😡 fått spørsmål om jeg har i snus når jeg ikke har det. Hvor vanskelig er det å stikke det man skal.

Anonymkode: f42f7...555

• Liker 2
AnonymBruker

Jeg har god erfaring, men bare i kanten av leppa siden det ser ut som jeg har røykerynker. Har gjort det to ganger, antagelig litt arrvev der nå siden det igrunn ikke forsvinner.

Litt hovent første døgnet, og kun kommentarer på at jeg har fin munn.

Behandler er ikke pushy og frarådet noe mer sist gang da jeg var litt usikker på om jeg skulle sette noe mer, er livredd for duck face.

Anonymkode: ba6e6...3cd

• 2 uker senere...
AnonymBruker
På 20.5.2020 den 14.54, AnonymBruker skrev:

Erfaringen er at 95% av kvinnene med fillers ser ikke bra ut etterpå. 

Anonymkode: e0beb...934

På 20.5.2020 den 21.42, Curlyme skrev:

Og man ser tyddddddelig på alle at de har det.

Er motsatt, de som det syntes på en de få prosentene som har tatt for mye og ikke gått til seriøse helsepersonell.

Utrolig vanlig å ta filler/botox og fikse litt, mer enn folk tror.

Anonymkode: 63271...75f

• Liker 4

Annonse

På 2.6.2020 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Er motsatt, de som det syntes på en de få prosentene som har tatt for mye og ikke gått til seriøse helsepersonell.

Man ser det veldig tydelig. Dere som tar det blir jo blinde på det. I profil ser man det spesielt. Uansett hvor man går så vil det synes og Nei det ser ikke naturlig ut på noen av dere. Problemet er at dere ser det ikke selv.

• Liker 13
På 2.6.2020 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Og Ja det er vanlig man ser det overalt,det er ikke en liten prosent men ganske mange og det synes på dem alle.

• Liker 5
Annonse
AnonymBruker
15 minutter siden, Curlyme skrev:

Man ser det veldig tydelig. Dere som tar det blir jo blinde på det. I profil ser man det spesielt. Uansett hvor man går så vil det synes og Nei det ser ikke naturlig ut på noen av dere. Problemet er at dere ser det ikke selv.

1 minutt siden, Curlyme skrev:

Og Ja det er vanlig man ser det overalt,det er ikke en liten prosent men ganske mange og det synes på dem alle.

Aldri tatt det selv, men jeg var en av de bastante hateren som sa det samme som deg før, "man ser det uansett!!", så plutselig fikk jeg vite at flere jeg  jobber med har tatt det, men i små mengder. Ser det ikke overhodet. Så er nok ikke vits å være så dømmende og bastant, tvler på du ser det på de fleste

• Liker 1
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri tatt det selv, men jeg var en av de bastante hateren som sa det samme som deg før, "man ser det uansett!!", så plutselig fikk jeg vite at flere jeg  jobber med har tatt det, men i små mengder. Ser det ikke overhodet. Så er nok ikke vits å være så dømmende og bastant, tvler på du ser det på de fleste

Det er veldig tydlig i profil har de alle den duck leppen. Se bedre etter så skjønner du det.

• Liker 3
AnonymBruker
På 18.5.2020 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke gjort det hvis jeg hadde fyldige lepper.. Men litt kjipt å ikke ha overleppe 😅

Alle har overleppe, jobb med ditt forskrudde selvbildet. Du har et usunt forhold til ditt utseendert.

På 18.5.2020 den 17.59, Firebarnsmor86 skrev:

Dessverre så gjør de fleste kvinner dette KUN pga andre gjør det, tragisk.

På 20.5.2020 den 14.54, AnonymBruker skrev:

Erfaringen er at 95% av kvinnene med fillers ser ikke bra ut etterpå. 

Anonymkode: e0beb...934

100% av de som tar dette ser IKKE bra ut!!!

Anonymkode: 9d7c5...a15

• Liker 2
AnonymBruker

A343DEFB-B4B5-48F2-829D-0036C54642DD.jpeg.2348918333191f43dc7258411b499146.jpegD10FE975-D576-4105-8BD7-2C5657371AC7.jpeg.daf79e621c3ad15a6e32ff9253e07616.jpeg

før/etter. Dette er ca 1,2ml. Jeg er veldig fornøyd og har fortsatt med dette siden første gang i 2017. De få jeg har fortalt at jeg har filler til blir overrasket og sier de aldri ville tippet det. 

Går til en lege som driver klinikk på Hamar. Det er litt vondt ja, men ikke uutholdelig. Jeg ga legen frie tøyler til å sette det han mente var nødvendig for best resultat. 

Anonymkode: ea87d...218

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...