Sienna Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har siklet på dette pudderet (de mangefargede kulene) en stund, men lurer på hvilket som ville være best til en middels lys hud, det pastellfargede eller det i bruntoner? Hvilket av dem har mest skimmer i?
Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Begge har like mye skimmer. Jeg ville gått for den lyseste. Selv har jeg den lyseste og har middels "brun" hud, og den blir fortsatt kjempe fin på.
Sienna Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2005 Begge har like mye skimmer. Jeg ville gått for den lyseste. Selv har jeg den lyseste og har middels "brun" hud, og den blir fortsatt kjempe fin på. Da mener du det pastellfargede, ikke det nye "gullfargede"?
Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Da mener du det pastellfargede, ikke det nye "gullfargede"? Jepp.
Sienna Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2005 Jepp. Hmm..*løpe til Estetique* Takk!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Er det VELDIG mye skimmer i disse kulene? Når jeg ser på det i parfymeriet ser det svært skimrende ut, men det kan jo oppføre seg annerledes når det kommer på huden.. Kan det trygt brukes på dagtid??
Gjest Jalileh Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Er det VELDIG mye skimmer i disse kulene? Når jeg ser på det i parfymeriet ser det svært skimrende ut, men det kan jo oppføre seg annerledes når det kommer på huden.. Kan det trygt brukes på dagtid?? Det ser ut som det er mer skimmer enn hva det er. Selv syns jeg pudderet matter ned huden ganske bra. Det kan trygt brukes på dagtid ja. Selv bruker jeg det hvis jeg vil ha en litt naturlig "look".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå