Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lager dere selv? Hva bruker dere til det? Smoothieposer? 

Anonymkode: 77c75...bb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lager selv og fryser ned i klemmeposer eller terninger. 

Smoothien består som regel av havregryn (bløtlagt i appelsinjuice), youghurt naturell (brukte melkefritt før 10mnd), olje, banan og en frossen smoothieblanding. 

Hender at jeg bytter ut olje med avocado og youghurt naturell med en som smakssatt.

Anonymkode: bc3c1...a2c

Skrevet

Lager selv og fryser ned i klemmeposer :) Gir en og annen kjøpe-klemmepose hvis vi er på farten, og jeg har noen i stelleveska som bestikkelse v/behov fordi de har god holdbarhet i motsetning til de hjemmelagde. Men «til daglig» får han hjemmelagde :) 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lager selv og fryser ned i klemmeposer eller terninger. 

Smoothien består som regel av havregryn (bløtlagt i appelsinjuice), youghurt naturell (brukte melkefritt før 10mnd), olje, banan og en frossen smoothieblanding. 

Hender at jeg bytter ut olje med avocado og youghurt naturell med en som smakssatt.

Hva slags klemmeposer bruker du? Er de helt tette? Ser for meg at det blir mye søl i veska 😅 Hvor gammel er baby?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags klemmeposer bruker du? Er de helt tette? Ser for meg at det blir mye søl i veska 😅 Hvor gammel er baby?

Har kjøpt disse https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/bestikk-servering/porsjonsformer/fill-n-squeeze-porsjonsposer-zipper-6-pack?gclid=CjwKCAjw5Ij2BRBdEiwA0Frc9YGMEyyPFOG_2blgpsaO0pyBThPn8b_LZMqBd6bDDEcZzY0YkYLdxxoCAJMQAvD_BwE

Holder helt tett, men pleier å ha de oppi en liten ziplockpose siden jeg ofte tar de med frosne. 

Men har som regel en kjøpepose i stelleveska også, de tåler å ligge i romtemp mye lenger enn de hjemmelagde. 

Nå er hun ikke baby lenger, blitt 1 år, men har laget smoothie siden hun var ca 6mnd, men begynte med færre ingredienser. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...