Gå til innhold

Hvilke nettbutikker handler du mest fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 18.5.2020 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Handler sjeldent på nett, men pleier å bruke zalando. Er opptatt av å handle gode materialer (bomull, ull osv), og det er lett å filtrere og få informasjon om det på zalando. 

Anonymkode: 6a12e...cae

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett bare Zalando. Jeg må ha klær i bomull grunnet eksem, og på Zalando er det lett å få sortert, så bare klær i bomull kommer opp. 

Anonymkode: 846c2...9e4

Er også glad i den funksjonen hos Zalando! Det er mye lettere å være kvalitetsbevisst kunde på den måten (og å identifisere den cashmerekjolen som er nedsatt med 80%!).

Synes at det er leit at nesten ingen nettbutikker har denne funksjonen, men det er nok et resultat av at nordmenn ikke er så kvalitetsbevisste. Vi er nok mye mer opptatt av farger, passform, mønstre og varemerke enn hva plagget er laget av. 

Jeg handler mest brukt, men har flere ganger gått på en smell fordi det står «silke» i annonsen. Når plagget dukker opp i posten, er det 100% polyester. Tror at mange bare bryr seg om det visuelle (og assosierer stoff med et glatt / blankt uttrykk med silke), og ikke er så bevisste på hva plagget egentlig er laget av. Nå spør jeg alltid om å få et bilde av vaskelappen, for å dobbeltsjekke. 

• Liker 2
Skrevet

Klær kjøper jeg på Zalando, H&M, EMP og noen ganger Ellos. Sminke og hud / hårpleie kjøper jeg på Body Shop, Kicks,Blush og Blivakker. 

AnonymBruker
Skrevet

Klær og sko på zalando og H&M, produkter på lyko. 

Den eneste klesbutikken vi har i området mitt er cubus, har så mange dårlige erfaringer med både klærne og kundeservicen at jeg ikke handler annet enn truser der. 

Anonymkode: ef716...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Ebay og aliexpress

Anonymkode: 1ac58...90c

Skrevet

EBay og etsy.

AnonymBruker
Skrevet
På 18.5.2020 den 17.18, AnonymBruker skrev:

boohoo.com - vil advare om denne siden. Størrelsene er ganske rare. Bestilte en pysj i M, hvor jeg fikk feil størrelse (M på overdelen, L på buksa). Orket ikke gjøre noe med det, stress å sende tilbake til England. Kjøpte et par halloweenkostymer også, i M tror jeg. Den ene var ALT for stram, mens den andre hang og slang. Synd, for jeg synes de har en del kule klær (men mye trashy også). Vil ikke anbefale å handle her.

Anonymkode: 11c29...bbd

Har en helt annen erfaring med denne, aldri hatt behov for å returnere, kommer forholdsvis raskt og har stort utvalg. De små størrelsene har god passform for små (tynne) mennesker, f.eks 160 og 45 kilo. Trashy kommer jo ann på hvordan man bruker det og hva man bestiller, klar for clubbing passer ikke til kontoret liksom.

Anonymkode: 25db5...61d

Skrevet

Handler stort sett klær i fysiske butikker,  men hvis de er utsolgt for størrelsen min,  hender det jeg handler fra Miinto. Synes det er greit.  Hender også jeg handler fra Blush, hvis de har tilbud på sjampo feks  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...