Gå til innhold

Hvilke nettbutikker handler du mest fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor handler du mest klær på nett? Hvilke av dem er du mest fornøyd med? 

Anonymkode: eb281...67d

AnonymBruker
Skrevet

Ellos, kjenner størrelsene der så det er ytterst sjeldent jeg returnerer noe. i tillegg fører de Triumph bh’er som er de eneste jeg har funnet til nå som passer meg. 
en og annen gang kjøper jeg på zalando eller cubus, men det er så sjeldent at jeg egentlig ikke tar det med i beregningen. 

Anonymkode: 94029...9cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellos. Men kjøper bare kjente merker da, ikke Ellos sine egne merker(har prøvd før, men aldri vært fornøyd)

Har ingenting å utsette. Men har sjelden hatt behov for å klage eller returnere, så har ikke så mye erfaring med om det fungerer bra eller dårlig.

Handler også på Boozt eller Zalando innimellom. Bare gode erfaringer derfra også.

Anonymkode: b661a...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper minst mulig på nett, da jeg ønsker å støtte lokale butikker. Spesielt viktig i disse tider! Men det hender altså, og da handler jeg gjerne på Suser i sivet. Rask levering og super kundebehandling. 

Anonymkode: 652e3...bb2

• Liker 2
Skrevet

H&M, zalando og Nelly 

Skrevet

Hm.com: Varierende kvalitet, billig. Ganske rask levering, enkel retur. Irriterer meg ofte over nettsiden, mye utsolgt, så det blir mange unødvendige klikk. 

Boozt.com: Stort sett bra kvalitet, hvis man ikke kjøper det billigste. Varierende størrelser. Mye dyrt. Leverer raskt, og retur er uproblematisk. Fine nettsider. 

Zalando.no: Bra utvalg, greie nettsider. Er stort sett fornøyd med det jeg bestiller, fordi jeg er ekstra forsiktig- fordi retur er klønete. Må inn på nettsiden og registrere retur og printe ut selv. Postnord leverer varene, trege og litt upraktisk for meg. 

Bonprix.no: Enormt utvalgt, men fryktelig mye rart. Man kan jo finne klær som ikke alle andre har da, men blir mye scrolling for å finne noe fint. Fine nettsider, liker at du kan se alle fargevalg uten å klikke inn på varen. Billig, svært varierende kvalitet. Postnord her også, samt at de sender fra Tyskland. Retur er lettvint. 

• Liker 3
Skrevet

HM og ZARA er mine faste nettbutikker mens Boozt og Stayhard handler jeg hver 3-4 mnd. 

AnonymBruker
Skrevet

Zalando

Makeupmekka

Anonymkode: 43f52...52c

AnonymBruker
Skrevet

Zalando.

Størrelsene varierer veldig, betalingsmulighetene varierer fra kjøp til kjøp (noen ganger faktura, andre ganger ikke), og mange av varene er fra samarbeidspartnere og kommer for seg. Går en del varer i retur, og er et tingvint returneringssystem. 

Men mye billig og fint, når det først passer. 

Anonymkode: e4b1d...289

AnonymBruker
Skrevet

Handler sjeldent på nett, men pleier å bruke zalando. Er opptatt av å handle gode materialer (bomull, ull osv), og det er lett å filtrere og få informasjon om det på zalando. Handler aldri på nelly, den nettsiden er visuelt plagsom og det er vanskeligere å finne informasjon. 

Anonymkode: 6a12e...cae

AnonymBruker
Skrevet

Zalando, høyer, kidsbrandstore

Anonymkode: fe61c...44a

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med nettbutikken til vero moda?

Anonymkode: eb281...67d

AnonymBruker
Skrevet

Handler mest på Nelly

Anonymkode: 7fa1d...495

AnonymBruker
Skrevet

Lookfantastic.com, victoriasecret.com, lovehearts.com, zalando.no, miinto.no, floyd.no, Zara.com, ving.no :) 

Anonymkode: 7a0ab...f07

AnonymBruker
Skrevet

Boozt : oversiktlig nettside, ganske bra utvalg, ofte tilbud/rabattkode, rask levering og enkelt å returnere.

Zalando: ok nettside og ofte salg. Litt mer kronglete siden det er postnord som leverer

Miinto: God utvalg og ofte salg. Litt rotete nettside siden samme plagg vises flere ganger pga forskjellige butikker. Flere ganger bestilt varer men fått kansellert ordre pga varen var utsolgt uten at den var oppdater på nettsiden. Kronglete tilbakelevering, ikke alltid det er med returlapp. 

Anonymkode: 8e48d...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Handler treningsklær 4-5 ganger i året:

tights.no - ofte salg, rask levering, og elsker at de leverer på døren. (Bruker også X-life, Gymgrossisten og Proteinfabrikken hvis de har gode tilbud)

Vanlige klær er ikke ofte, det siste året har jeg bestilt et par ganger:

boohoo.com - vil advare om denne siden. Størrelsene er ganske rare. Bestilte en pysj i M, hvor jeg fikk feil størrelse (M på overdelen, L på buksa). Orket ikke gjøre noe med det, stress å sende tilbake til England. Kjøpte et par halloweenkostymer også, i M tror jeg. Den ene var ALT for stram, mens den andre hang og slang. Synd, for jeg synes de har en del kule klær (men mye trashy også). Vil ikke anbefale å handle her.

amazon.co.uk - bestiller fra den britiske og ikke amerikanske. Her har jeg kjøpt filmer, kalendere, Disney-ting og annet merch. Nesten alle jule- og bursdagsgaver finner jeg på Amazon :)

bubbleroom.no - bestile julebord- og nyttårskjolen min herfra. De har så mange nydelige kjoler! Synes det var bedre kvalitet enn nelly, hvor jeg har pleid å finne kjoler. Et litt mer classy utvalg også, vil jeg påstå.

Anonymkode: 11c29...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om det går som en butikk, men eBay er plassen der jeg desidert handler mest. I all hovedsak hobbyrelatert småpjusk til noen kroner per bestilling, som det til gjengjeld blir rimelig mange av (runda 3000 bestillinger rundt nyttår).

Ellers blir H&M brukt en del, samt adlibris.no hvor det blir kjøpt bøker, skrive- og tegnesaker, skolemateriell og rariteter.

Anonymkode: ffc14...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Har handlet endel på sportsmann pga pris. Kjøpte noen buser på ellos også, men de lukta så vondt, at jeg måtte kaste dem. Man får ikke returnert dem når de er vaska. Uansett hvor mange vasker buksa hadde, lukta den vondt, og den farget av. Har aldri handlet der siden.

Anonymkode: de11c...19d

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett bare Zalando. Jeg må ha klær i bomull grunnet eksem, og på Zalando er det lett å få sortert, så bare klær i bomull kommer opp. 

Her støtter jeg ikke lokalbutikken, som selger mitt favoritt merke. Hverdagskjoler fra det merket koster 950 kr på Zalando, mens denne butikken tar 1450 kr. Har to nabobyer med butikker som og selger det merket, de tar og 950 kr. 

Anonymkode: 846c2...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...