AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Del Skrevet 18. mai 2020 Hei, skriver bachelor nå og er litt paranoid for å bli tatt for plagiering. Jeg prøver så godt jeg kan å henvise riktig og skriver om alt jeg får fra kilder, men frykten er der fortsatt. Finnes det forresten en side med folk som er villige til å veilede på en oppgave? Har en veileder som er veldig demoraliserende, så jeg har rett og slett unngått å sende han flere meldinger... Noen som har brukt Scribbr? Anonymkode: b2863...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Del Skrevet 18. mai 2020 Så lenge du henviser til hvor du har stoffet fra, så går det bra. Det er faktisk positivt med mange kilder. Det finnes såkalte "korrekaturlesere" finner dem på Facebook og finn. De kan lese over og rette. Anonymkode: e49cc...1b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Del Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du henviser til hvor du har stoffet fra, så går det bra. Det er faktisk positivt med mange kilder. Det finnes såkalte "korrekaturlesere" finner dem på Facebook og finn. De kan lese over og rette. Anonymkode: e49cc...1b6 Er det sånn at man kan stryke/bli kastet ut fra høyskolen, selvom man ikke har kopiert teksten på nettet? Altså plagiatkontrolleren ikke viser noe form for juks. Anonymkode: 688db...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Del Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det sånn at man kan stryke/bli kastet ut fra høyskolen, selvom man ikke har kopiert teksten på nettet? Altså plagiatkontrolleren ikke viser noe form for juks. Anonymkode: 688db...89b Er det sånn at man kan stryke/bli kastet ut fra høyskolen om man ikke nevner kilder, selvom man ikke har kopiert teksten på nettet? Altså plagiatkontrolleren ikke viser noe form for juks. Mener jeg. Anonymkode: 688db...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Del Skrevet 18. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at man kan stryke/bli kastet ut fra høyskolen om man ikke nevner kilder, selvom man ikke har kopiert teksten på nettet? Altså plagiatkontrolleren ikke viser noe form for juks. Mener jeg. Anonymkode: 688db...89b Ja. Omformulering eller parafrasering som det heter, må også ha kilder. Anonymkode: e49cc...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå