Gå til innhold

Sosialt tilbakestående

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Hele ungdomskolen, og hele vg1 og egentlig vg2 har jeg vært en taper. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor. Jeg er utadvendt, og folk ser ut til å egentlig like meg, men jeg blir aldri invitert på fest, og de fleste vennene mine har vært de samme siden barneskolen. Jeg er utadvendt, egentlig ganske morsom, men likevel er jeg liksom ikke ordentlig en del av vgs miljøet og fest miljøet. Jeg var en kort tur på en fest da jeg gikk forbi, og folk snakket om russergrupper, og hvor ofte de drakk. Dette var da for meg egentlig en av veldig få fester jeg har vært på. Jeg må jo være sosialt tilbake-stående? Folk som jeg kaller venner, gidder jo ikke en gang å invitere meg, de so har invitert meg har kommet mer overraskende på. Hva skal jeg gjøre vg3 for å bli noe? komme inn i en russegruppe osv. Jeg snakker med folk på skolen, men sjeldent de vil ha noe på fritiden med meg å gjøre. Det er så himla deprimerende å være en sånn taper.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tro eller tenk at du er en taper, for det er du ikke! Det høres kanskje ut som at du sitter litt fast med gamle venninner som ikke inviterer deg på ting, og kanskje ikke er så snille venninner lengre? Har du prøvd å spør noen om å møtes etter skoletid? Å snakke på sosialemedier hjelper kanskje, enklere å få kontakt der synes jeg selv. Slik du beskriver deg selv høres du ikke sosialt tilbakestående ut ❤️ En dårlig blanding av dårlige venninner og lavt selvbilde kanskje? Vanskelig å gi noen gode råd...Håper du går inn og ut av vg3 med hevet hode uansett utfall ❤️

Anonymkode: 07d55...5c5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke tro eller tenk at du er en taper, for det er du ikke! Det høres kanskje ut som at du sitter litt fast med gamle venninner som ikke inviterer deg på ting, og kanskje ikke er så snille venninner lengre? Har du prøvd å spør noen om å møtes etter skoletid? Å snakke på sosialemedier hjelper kanskje, enklere å få kontakt der synes jeg selv. Slik du beskriver deg selv høres du ikke sosialt tilbakestående ut ❤️ En dårlig blanding av dårlige venninner og lavt selvbilde kanskje? Vanskelig å gi noen gode råd...Håper du går inn og ut av vg3 med hevet hode uansett utfall ❤️

Beklager, så ikke brukernavnet ditt før nå, venner/kompiser blir kanskje bedre å bruke 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...