AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Babyen min på snart 3 mnd har ikke bærsjet siden lørdag kveld. Han er fullammet og får kun vitaminer i tillegg (er prematur, født to mnd for tidlig, altså snart 1 mnd må i korrigert alder) Lørdag hadde han ikke bærsjet hele dagen, før det plutselig smalt i bleien på kvelden. Full bleie. Etter det har det kun vært bremsespor og promping. Tisser normalt. Har virker ikke som at han har vondt. Ikke oppblåst i magen. Har lest at fullammende barn skjelden får forstoppelse. Har noen vært borti dette? Anonymkode: 06108...5c5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Fra babyen min var 5/6-uker ca så bæsjet hun bare 1 gang i uken. Fortsatte sånn til rundt 4-mnd hvor vi begynte med introduksjon av fast føde. Da var det litt oftere, men fortsatt ikke hver dag. Nå ved 8 mnd og mer fast føde er det hver dag og noen ganger flere ganger Anonymkode: 9aec4...0ca
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Takk for svar. Han har tidligere hatt bæsj hver dag, så blir litt bekymret. Men så lange han ikke verker som at han har vondt så håper jeg det går seg til. Anonymkode: 06108...5c5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Han har tidligere hatt bæsj hver dag, så blir litt bekymret. Men så lange han ikke verker som at han har vondt så håper jeg det går seg til. Anonymkode: 06108...5c5 Det er helt normalt og går helt fint. Mine kunne bæsje alt fra hver dag til en dag i uken til opp til 13 dager på det lengste. Morsmelk taes veldig lett opp av tarmen, så sjelden avføring er ikke noe problem. Alt mellom flere ganger om dagen til opp mot 14 dager mellom regnes som normalt. Anonymkode: 91235...039
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 Helt normalt, har en som er fire mnd nå, som begynte med det samme for omtrent en måned siden. Plutselig gikk det 7-11 dager mellom bleiene. Spurte hs, det var ikke noe problem. Anonymkode: eaf7f...67a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #6 Skrevet 18. mai 2020 Tusen tusen takk for svar dere ❤️ Det letta virkelig et ferskt mammahjerte ❤️ Anonymkode: 06108...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå