Cilla Skrevet 27. juni 2005 #1 Del Skrevet 27. juni 2005 Noen som har vært der utenfor Kristiansand? Tenkte med dit når jeg skal sørover neste uke, men lurer på om de har bra utvalg, og hva prisene ligger på? Er det mye og spare? Det er noen barnesengesett der jeg skal ha. De har vel noen b-varer også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 28. juni 2005 ??? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 28. juni 2005 #3 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg har vært der! utvalget er ganske bra, mener jeg å huske. prisene var jeg ikke så begeistret for, med tanke på prisene man vanligvis assosierer med fabrikkutsalg. synes de minnet mistenkelig om butikkpriser. de har en del 2.sortering, ja. det har jeg kjøpt, og jeg har enda ikke oppdaget "feilene". så det kan absolutt være verdt å ta seg en tur, men ikke ha for store forhåpninger i forhold til pris. god pris kan du jo i så fall ta som en bonus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juni 2005 Ok, greit og vite :-) Det er ikke lengre veien så kan jo ta en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. juni 2005 #5 Del Skrevet 28. juni 2005 [ur=http://www.hoie.no/index.asp?side=utsalg]Her står ihvertfall litt om utvalg og åpningstider. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg var innom Høie sitt utsalg i forrige uke, det var mye større enn jeg trodde. Det ble to junior sengesett på meg, det ene var 2. sortering, og ble billig, 179 kr, det andre var ikke 2.sortering, og kostet 300 kr (kardemomme), det kostet 400 inne i dyreparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå