AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Hei. min sønn (Snart 6år) fikk låne min gamle telefon til å ta bilder. Den tok han med til pappaen sin denne helga. Jeg har slettet alle gamle bilder, meldinger osv. Det er ikke SIM-kort i telefonen. Den kan ikke brukes sånn egentlig. Men dumme meg hadde glemt å slette en app med en del notater i. Da med f.eks Gamle Notater til hvordan jeg har hatt det når jeg gikk til DPS. Budsjett over økonomi, notater fra advokat, notater fra jobb osv. Personlige ting med andre ord. Det er 1år siden telefonen var i bruk så disse tingene er ikke like gjeldende i dag, men likevel privat. Barnet har heldigvis ikke lært å lese, så sånn sett var det ikke farlig (alt er slettet nå). Men nå sier sønnen min at i helgen, i samvær hos pappaen hadde onkelen tatt telefonen hans og sagt at han «ser på mamma sine sider». Og da ordnet og styrt mye med denne telefonen. jeg får en litt guffen følelse av det og er rimelig sikker på at han har gjennomgått alt dette. har andre opplevd lignende? Kan onkel gjøre dette Sånn egentlig? Anonymkode: 53d4b...4d0
nå_er_nok Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Har onkel sagt noe til deg eller gjort noe som tilsier at han synes noe vondt om deg? Har han noen grunn for å bruke dette i mot deg eller ikke? Med andre ord: Hva har du å skjule og hvorfor skulle onkel bry seg egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 36 minutter siden, nå_er_nok skrev: Har onkel sagt noe til deg eller gjort noe som tilsier at han synes noe vondt om deg? Har han noen grunn for å bruke dette i mot deg eller ikke? Med andre ord: Hva har du å skjule og hvorfor skulle onkel bry seg egentlig? Ts her. Uansett så er det veldig ubehagelig for meg, noe å skjule eller ikke. Hva skal han inn på «mamma sine sider» å gjøre? Han hadde selv brukt disse ordene. Onkel liker meg ikke, ingen i den familien gjør. Da jeg dro bf i barnefordeling via retten pga hans manglende evner som far på det tidspunktet. For dem så er jeg «den store Fæle heksa». Bf har etterhvert fulgt opp med det han skal etter Restriksjoner fra retten, og blitt en mye bedre far. Så han har jo samvær nå. Men hans familie, og spesielt bror synes jo at jeg er fæl som gjorde dette mot han. Onkel har f.eks meldt meg til bv pga Jeg som alenemor hadde dårlig økonomi, lav utdanning (er «bare» VGS) Og at ungen hadde smørt Lepomade i håret sitt når jeg leverte han til dem. Jeg tilbød meg å dusje barnet igjen og forklarte saken. (Ungen var nydusjet før levering). De sa de forstod og sa de tok seg av saken selv. Uka etter ble jeg meldt, med tydelig skrift om at jeg ikke var skikket mor pga disse grunnene 🤷🏼♀️ bv henla selvsagt saken. Men jeg frykter jo at han kan bruke notatene mine nå til å gjøre noe rart igjen.. Mine personlige tanker om samtaler på DPS er jo ikke noe han har rett i å snoke i tenker jeg.. Anonymkode: 53d4b...4d0 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Uansett så er det veldig ubehagelig for meg, noe å skjule eller ikke. Hva skal han inn på «mamma sine sider» å gjøre? Han hadde selv brukt disse ordene. Onkel liker meg ikke, ingen i den familien gjør. Da jeg dro bf i barnefordeling via retten pga hans manglende evner som far på det tidspunktet. For dem så er jeg «den store Fæle heksa». Bf har etterhvert fulgt opp med det han skal etter Restriksjoner fra retten, og blitt en mye bedre far. Så han har jo samvær nå. Men hans familie, og spesielt bror synes jo at jeg er fæl som gjorde dette mot han. Onkel har f.eks meldt meg til bv pga Jeg som alenemor hadde dårlig økonomi, lav utdanning (er «bare» VGS) Og at ungen hadde smørt Lepomade i håret sitt når jeg leverte han til dem. Jeg tilbød meg å dusje barnet igjen og forklarte saken. (Ungen var nydusjet før levering). De sa de forstod og sa de tok seg av saken selv. Uka etter ble jeg meldt, med tydelig skrift om at jeg ikke var skikket mor pga disse grunnene 🤷🏼♀️ bv henla selvsagt saken. Men jeg frykter jo at han kan bruke notatene mine nå til å gjøre noe rart igjen.. Mine personlige tanker om samtaler på DPS er jo ikke noe han har rett i å snoke i tenker jeg.. Anonymkode: 53d4b...4d0 Kan du melde han? Går ikke inn i andre sine ting på andre sine tlf å ser eller leser...Uten lov! Privat! Har han sagt noe til deg? Får håpe han ikke kopierte eller tok bilde for å bruke det mot deg. Ville spurt bf hvorfor onkelen snek på den telefonen.Han hadde ingenting innpå der å gjøre! Og på mammas sider i tilegg.. Anonymkode: 688cc...c7d 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 Factory reset før du gir telefon videre. Alltid. Anonymkode: 926db...236 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 På 18.5.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev: Kan du melde han? Går ikke inn i andre sine ting på andre sine tlf å ser eller leser...Uten lov! Privat! Har han sagt noe til deg? Får håpe han ikke kopierte eller tok bilde for å bruke det mot deg. Ville spurt bf hvorfor onkelen snek på den telefonen.Han hadde ingenting innpå der å gjøre! Og på mammas sider i tilegg.. Anonymkode: 688cc...c7d Ts her. onkel har ikke sagt noe, det har de heller ikke gjort tidligere når de har gjort noe snodig før. Han er definitivt typen til å ta bilder av ting.. bf svarer meg neppe om jeg spør, han er en bedre pappa, men han hater jo meg og ønsker meg oppriktig vondt. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 53d4b...4d0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. onkel har ikke sagt noe, det har de heller ikke gjort tidligere når de har gjort noe snodig før. Han er definitivt typen til å ta bilder av ting.. bf svarer meg neppe om jeg spør, han er en bedre pappa, men han hater jo meg og ønsker meg oppriktig vondt. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 53d4b...4d0 Høres ikke noe bra ut! Ville tatt det opp med de at det ikke er ok. Kan ikke forstå at noen gjør sånt. Spør om de hadde liky om du snoket på tlf hans. Anonymkode: 688cc...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #8 Skrevet 21. mai 2020 Stjålet bevis kan vel ikke brukes til noe? Det kan være fabrikert, hvordan vite at alt er skrevet av deg? Anonymkode: 8774b...c39 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #9 Skrevet 31. mai 2020 Ts her. Det er vel ikke så mye bevis der Men personlige tanker og andre ting som er personlig for meg. Eller, joda de kan sikkert overdramatisere noe og prøve seg på noe sinnsykt. Men de kommer ingen vei. det er bare det at han er så ufattelig creepy og det setter meg ut at han faktisk våget å gjøre dette. Det er nesten så jeg håper at det blir sagt noe om dette så jeg kan ta han på det å snoke på en annens telefon. skulle vært ulovlig. Om det ikke er det. Anonymkode: 53d4b...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå