Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir første gang barna får sett besteforeldrene på 2 måneder pga. covid-19, så jeg ville gjerne pynte litt ekstra i år...

Jeg var heldig ett år, fikk kjøpt engangs papptallerken  i Danmark, sånne sett til middag og mindre til kake. Servietter osv...

Og har spurt om dette blant annet på Festkompaniet på Strømmen storsenter. Der sa de at de har fått mange henvendelser ang. dette temaet. Mange som pynter skikkelig. Som jul, 17. mai og barnebursdager  for min del. Jeg elsker å feire, så har alltids litt på lager, men i år er jeg i bet. 

Denne serien hadde jeg fra Danmark:

Eid%20mubarak.jpg?1556527487964

Men er det noen som har kjennskap til disse bedriftene?

1554455508_scaled.png? Er de raske? Det er jo Eid på lørdag.

b-header_logo.svg

Kan liksom ikke stikke på Panduro eller Kiwi etter dette 🤭

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

..

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Jeg er ikke muslim. Så skal ikke pynte eller feire, noe som helst.

Hmmm dette er en tråd for de som feirer det, inn under paraplybetegnelsen;

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg er ikke muslim. Så skal ikke pynte eller feire, noe som helst.

Lol 🤦‍♀️

Feirer ikke eid selv, men på generelt grunnlag er det kanskje skummelt å basere seg på at postgangen går raskt nok nå. Mye ekstra press på posten siden mangle handler på nettet. En mulighet er kanskje å bestille det du vil ha, men ha noe på lur dersom det ikke skulle komme fram? Så kan du bruke det du bestiller til neste år. 

Akkurat papptallerker og pappkopper er jeg ikke så fan av pga miljøaspektet, men fine servietter, bordpynt og girlander finnes jo i alle farger på Panduro, Søstrene Grene, Nille og liknende butikker. 

Anonymkode: 91179...b57

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol 🤦‍♀️

Feirer ikke eid selv, men på generelt grunnlag er det kanskje skummelt å basere seg på at postgangen går raskt nok nå. Mye ekstra press på posten siden mangle handler på nettet. En mulighet er kanskje å bestille det du vil ha, men ha noe på lur dersom det ikke skulle komme fram? Så kan du bruke det du bestiller til neste år. 

Akkurat papptallerker og pappkopper er jeg ikke så fan av pga miljøaspektet, men fine servietter, bordpynt og girlander finnes jo i alle farger på Panduro, Søstrene Grene, Nille og liknende butikker. 

Anonymkode: 91179...b57

Jepp, enig med deg. Har sittet litt på Pinterest og sett hva man kan lage selv. Får se om det blir noe hjemmelaget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...