Gå til innhold

Legge inn vedlegg i bacheloroppgaven, som forside. Hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal laste ned forsiden på skolens side, men hvordan legge den og andre f eks informasjonskriv inn i oppgaven ??? Skjermbilde og legge inn som bilde ??

Anonymkode: 17053...848

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bruke pdf merger på nett, men det går an å legge inn som bilde. Men det kan bli seende rotete ut. Prøv deg litt fram

Anonymkode: 99628...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp så avansert!!!!

Skrevet

Bruker du windows-datamaskin eller en apple-datamaskin?

Hvis førstnevnte er riktig legger jeg her ved en lenke til en youtube-video som kanskje kan forklare hvordan du løser dette problemet på en enkel måte: 

Lykke til da.

AnonymBruker
Skrevet

Skolen pleier å ha forsidene i både pdf format og en editor format (for eksempel en fil som kan åpnes i word), sistnevnte er det bare å åpne word-dokumentet også lime inn rapporten din under side 1. Er det pdf format må du merge/sammenslå forside pdf-en og pdf filen til rapporten din, har du PC med windows er dette litt kronglete og du må ofte laste ned et ekstra program, har du Mac er det bare å åpne begge pdfene i samme vindu og lagre de som 1 pdf. Jeg er elendig på å forklare, unnskyld...

Hvis du ikke får til så send en mail til veileder og spør hvordan andre gjør det. De pleier å ha en ganske OK fremgangsmåte å følge da det sikkert er mange flere enn deg som sliter. Vi fikk mail fra vår veileder med steg for steg hvordan vi skulle gjøre det, vil tro du også får like god hjelp om du spør!

(Men ikke ta skjermbilde, det blir utrolig dårlig kvalitet og vil se rotete ut!)

Anonymkode: 1c401...787

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, nå_er_nok skrev:

Bruker du windows-datamaskin eller en apple-datamaskin?

Hvis førstnevnte er riktig legger jeg her ved en lenke til en youtube-video som kanskje kan forklare hvordan du løser dette problemet på en enkel måte: 

Lykke til da.

Tusen takk 🌷

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...