Cilla Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Skal på Tupperwareparty i morgen, og har tidligere kikket på silikon-brødformene deres. Noen som har disse og kan si hva de synes om de? Jeg har og sett at Spar Kjøp har slike former til 49 kr, mens TW sine koster noe over 200 kr. Litt kjedelig og bruke 700 kr hvis en kan få det samme for 150 kr. På den andre siden har TW livstidgaranti, så f.eks sprekker de får jeg nye... Noen som har noen erfaringer?
Chiquita Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Ingen erfaringer enda, men skaffet meg en silikonform fra TW på lørdag som jeg gleder meg til å prøve. Hører jo mye positivt om disse formene og jeg tror ikke jeg blir skuffet heller. (hadde ikke produktet vært bra, så hadde de jo heller ikke fått solgt det til denne prisen)
Blueberry Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har den runde kakesilikonformen fra TW og kan ikke få skrytt nok av den. Har hatt min i 2 år nå og kastet ut springformene med en gang. Har ikke savnet de i det hele tatt! Jeg anbefaler virkelig TW sine silikonformer fordi de er praktiske/enkle i bruk, trenger ikke smøring, utrolig lette å vaske etter bruk, tar liten plass, og de er helt giftfrie. Og du har de jo for alltid også da. Jeg har sett sånne silikonformer flere steder nå, men kunne ikke tenkt mg å kjøpt sånt på Spar kjøp eller Ikea rett og slett fordi kvaliteten sjelden er god der. Jeg vurderer derimot å kjøpe brødformene i silikon fra Eva Solo, for jeg er veldig fornøyd md kvaliteten på flere Eva Solo produkter. Men får se. :-)
Cilla Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2005 Kanskje jeg må ha en slik rund kakeform også.... Hadde tenkt og kjøpe meg boksåpneren, men spørs om jeg skal vente med den..... Eva Solo og TW ligger ved ganske lik i pris tror jeg.
Smørblomsten Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Jeg kjøpte en rund kakeform på Åhlens (kan vaskes i oppvaskmaskin), ukjent merke. Men denne er MER enn god nok, og jeg hadde nok ikke betalt mange ganger prisen for TW... Så jeg er altså fornøyd med silikonformen og har alltid fått perfekt resultat
Mette Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Har de fleste fra Tw og er kjempefornøyd, har hatt mine i mange år.
Blueberry Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 Ahh...kunne ikke klart meg uten boksåpneren fra TW...og isskjeen er helt fantastisk!
Cilla Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2005 Det ble ikke noen silikonformer på meg...men takk for svar.... Men det ble en boksåpner og en kjøkkenpinsett og et ekstra lokk. Men neste gang blir det silikon..... det sier jeg hver gang...
Blueberry Skrevet 28. juni 2005 #11 Skrevet 28. juni 2005 Da har du i alle fall gjort ett godt kjøp! Kan jo ikke ta alt på en gang heller...
Cilla Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #12 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har i ettertid kjøpt silikonforma til Eva Solo, den kostet 90 kr mindre enn TW, så det ble avgjørende, men har ikke fått prøvt den enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå