Gå til innhold

Har jeg et forvrengt syn på meg selv?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig selvtillit?

Jeg har i alle år hørt at jeg er vakker, pen, sexy fra både gutter og jenter.

Jeg hadde før veldig god selvtillit på det fysiske plan.

Det har jeg ikke lenger...

Jeg har dårlig selvtillit ang. mitt ytre!

Jeg har bilder i hodet mitt av at når jeg går ute, og hvis noen titter på meg så tror jeg det er fordi jeg har noe mellom tenna, eller fordi jeg har buksesmekken åpen eller noe sånn.

Så, hvis noen titter på meg så begynner jeg med en gang å sjekke buksesmekken. :-(

Jeg tenker også sånn at folk ser på magen min.

Derfor holder jeg den inn hele tiden når jeg går ute.

Føler at hvis folk titter så er det fordi jeg ikke holder magen inn godt nok, og gud hvor slitsomt dette er også.

Er dette helt sykt?

Er det flere som har det som meg?

hvorfor tenker jeg sånn?

kan jeg ikke lære meg å gi f***? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Tror iallfall det er ganske vanlig å holde magen inne, jeg gjør det hele tiden selv om jeg ikke har noe særlig til mage. Det har bare noe å gjøre med at du føler deg feitERE enn du vanligvis føler deg, tror jeg. Slitsomt er det iallfall, men tror det er mer personen selv som legger merke til det enn andre, at ikke de går og studerer magen din og tenker "jævla tjukk hun var i dag da" for det gjør de ikke! Prøv å tenke at de ikke sitter med øynene på stilk etter å finne feil på deg dagen lang, kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest l@dy in red

:-? :o :roll: Er du meg?????

Så godt å høre at man ikke er alene i denne verden å føle det sånn. Ikke lett å komme på bedre tanker enn dette her. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dårlig selvtillit?

Fint å høre at jeg ikke er alene da.

Jeg reagerer siden jeg ikke var sånn før.

Det har kommet de siste to årene. Smygende på en måte, og jeg er redd det skal forværre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

har det på samme måten, med å holde inne magen! om jeg ikke gjør det, så ser jeg gravid ut føler jeg..

Men merkelig nok er det ikke så ille nå, som det var før..

Kan ha noe med at folk rundt meg har bedt meg om å skjerpe meg i lengre tid, og nå begynner jeg å tro de.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var veldig "flink" til å holde inne magen før i tiden, det ble til at jeg gjorde det ubevisst. Men bryr meg ikke så mye lengre, selv om jeg føler meg litt "smålubben".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...