skruf Skrevet 21. mai 2020 #21 Skrevet 21. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så et tidligere innlegg du svarte på det samme ang å se kjønn på ultralyd, hvor venninnen din ventet tvillinger, fikk vite jente og gutt men ut kom to gutter. Flere venninner med tvillinger? Anonymkode: 103fe...a7f Skrev feil, men tenkte at det var ikke så nøye siden poenget med å få vite feil kjønn på ultralyd var det samme. Men siden du så fint påpeker det så skal jeg redigere svaret mitt selv om svaret fortsatt er at hun fikk vite feil kjønn på ene tvillingen på OUL. Siden du lurer på har jeg faktisk to venninner og en kollega med tvillinger. To med toeggede og ei med eneggede.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #22 Skrevet 21. mai 2020 På 18.5.2020 den 10.56, snurk skrev: Jeg fikk vite gutt når jeg var 13+6 og skal på oul om 1 uke så kan holde deg oppdatert 😅 Tror dog det er veldig liten sjangse for at det er jente, vi fikk et veldig godt bilde hva som skjulte seg mellom beina 😂 Vi så også tydelig "penis" i uke 13, hun som tok ul var skråsikker på gutt.. Men det er ei jente 😜 det er lett å ta feil så tidlig Anonymkode: 5dcec...ae0
snurk Skrevet 22. mai 2020 #23 Skrevet 22. mai 2020 På 21.5.2020 den 9.31, AnonymBruker skrev: Vi så også tydelig "penis" i uke 13, hun som tok ul var skråsikker på gutt.. Men det er ei jente 😜 det er lett å ta feil så tidlig Anonymkode: 5dcec...ae0 Ja de kan jo se veldig like ut så tidlig så det blir spennende å se nå på tirsdag om det fortsatt er gutt inni der 😅 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #24 Skrevet 23. mai 2020 On 5/20/2020 at 11:26 AM, Lissygloss said: Vel, 2 forskjellige gyn. har bekreftet dette: 1. Ung (25-35) dame på OUL: hun sa det er penis som skiller seg ut, fordi pung kan forveksles med jentas hamburger. Derfor går man i flere vinkler for å utelukke at det er navlesnoren som er der. 2. erfaren gyn på 3D ultralyd i uke 28, privat. Sa akkurat det samme, jeg bare spurte om kjønn og ikke hva jeg visste fra før. Begge disse to sa det samme og de har ingen forbindelse med hverandre, annet enn yrke. Men du velger selv, trenger ikke høre på meg 🤷🏼♀️Jeg jobber selv med ultralyd, riktignok ikke i samme yrke, men syns også selv det så veldig likt ut, helt til vi så penis. Med begge mine bekreftet de det med pung og ikke penis. Men du vet vel sikkert best Anonymkode: 53c6d...39f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #25 Skrevet 23. mai 2020 På 21.5.2020 den 9.31, AnonymBruker skrev: Vi så også tydelig "penis" i uke 13, hun som tok ul var skråsikker på gutt.. Men det er ei jente 😜 det er lett å ta feil så tidlig Anonymkode: 5dcec...ae0 Var i uke 16, men huN skrev på lapp hvilke kjønn som var, og begge var gutter men fikk ikke sett selv på selve ultralyden. Anonymkode: 103fe...a7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå