AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Den er så liten og sur. Får alltid spørsmål om jeg er sur/lei meg. Det finnes ikke fylde i leppene mine, de er helt tomme og flate. Overleppen henger. Kan ikke gå med leppestift for det blir ikke fint på disse små linjene som skal forestille lepper. Munnen tar så bitteliten del av ansiktet mitt at den forsvinner. Nesa er gigantisk i forhold. Begynner å sige nedover også. Har så lyst til å få gjort noe med de. Men trenger jeg både filler og botox? Er det forskjellige typer fillers? Gjør det vondt? Varer det lenge? Er flaut at jeg har lyst til å gjøre noe med det nå når alle snakker så stygt om mennesker som fikser på utseendet sitt, men dette plager meg skikkelig og går veldig ut over selvbildet mitt, spesielt når jeg får høre at jeg ser sur ut. Kinnene har fått litt heng de også etter at jeg mistet fettet i ansiktet, så jeg føler jeg ser gammel og herjet ut. Anonymkode: a6821...073
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Du har amorbue. Det er så fint! Vær glad for det du har? Anonymkode: 4edde...ced 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 Alle unntatt deg driter i hvordan du ser ut. Men å "fikse" på utseendet trenger ikke å gjøre det bedre, mange ser mye verre ut - og hvis det blir mislykket og/eller veldig tydelig vil folk begynne å (bak)snakke om hvordan du ser ut ... Anonymkode: 81ebb...066 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har amorbue. Det er så fint! Vær glad for det du har? Anonymkode: 4edde...ced Absolutt ikke misfornøyd med amorbuen, men resten av overleppen. Fikk det ikke frem så godt på bildet, men sidene på overleppen siger nedover på grunn av manglende fyll. Selve amorbuen er det eneste som vises på overleppen. Anonymkode: a6821...073
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle unntatt deg driter i hvordan du ser ut. Men å "fikse" på utseendet trenger ikke å gjøre det bedre, mange ser mye verre ut - og hvis det blir mislykket og/eller veldig tydelig vil folk begynne å (bak)snakke om hvordan du ser ut ... Anonymkode: 81ebb...066 Tydeligvis ikke siden jeg får så mange kommentarer på at jeg ser sur ut. Prøver å passe på å smile, men jeg klarer ikke ha det i tankene hele tiden så plutselig faller jeg tilbake til resting bitch face og kommentarene og spørsmålene hagler. Anonymkode: a6821...073
nå_er_nok Skrevet 17. mai 2020 #6 Skrevet 17. mai 2020 Føle seg kjip kontra føle seg bra? Bruke pengene på leppene kontra elske seg selv for den en er?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #7 Skrevet 17. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis ikke siden jeg får så mange kommentarer på at jeg ser sur ut. Prøver å passe på å smile, men jeg klarer ikke ha det i tankene hele tiden så plutselig faller jeg tilbake til resting bitch face og kommentarene og spørsmålene hagler. Anonymkode: a6821...073 Resting bitch face har ingenting med størrelsen på leppene å gjøre... Hvis du vil smile mer er en løsning å gjøre ting som får deg til å smile :) Anonymkode: 81ebb...066 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #8 Skrevet 17. mai 2020 Jeg synes du har kjempefin munn! Amorbuen var spesielt flott. Anonymkode: c10c6...93d 1
Candiru Skrevet 17. mai 2020 #9 Skrevet 17. mai 2020 Tror du hadde kledd en lipgloss med lyst shimmer i, kanskje evt å markere konturene med en nude lipliner først. Synes munnen din er fin jeg 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #10 Skrevet 17. mai 2020 Synes leppene dine er fine, jeg. Men du kan jo lipline dem større om du er misfornøyd. Anonymkode: 9f76f...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #11 Skrevet 17. mai 2020 Jeg vet at jeg kanskje får pepper nå, men jeg syns at om man er misfornøyd så kan man få ordnet det i 2020. Har selv fylt leppene, og ble svært fornøyd og har vært fornøyd i flere år. Teosyal er av hyslironsyre som finnes naturlig i kroppen fra før, så du sprøyter ikke inn ting som er farlige. Gjør det som gjør deg glad! Anonymkode: 54afd...e5c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #12 Skrevet 18. mai 2020 Ikke gjør noe med den, eller gjør noe hvis det går på psyken løs. Syntes du har fine naturlige lepper. Det verste jeg vet er den unaturlige ande nebbet. Det ser bare helt for jævelig ut. Hvis du absolutt vil fylle på leppene så ta bare nok til at det ser naturlig ut. Anonymkode: 6676c...82e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #13 Skrevet 18. mai 2020 Det ser ut som helt vanlige, nordiske lepper. Dette er ikke usedvanlige lepper på noen som helst måte. Det at du har resting bitch face har garantert ikke noe med leppene dine å gjøre, men den generelle utstrålingen din. Fillers vil ikke endre på det. Ikke er det noe galt med resting bitch face heller, det er mange som har det, og hvis det er flere i din krets som sier at du ser sur ut bør du heller finne litt mer trivelige personer å være med. Om det ikke er at du er sur kommer de antakelig til å kommentere noe annet negativt ved deg. Tynne lepper kan være ganske pent, og det er mye penere enn den formen leppene får av fillers. Selv om du ikke tar mye vil formen og mimikken bli så karakteristisk at det ikke er til å unngå å se. Du er jo uansett voksen og bestemmer selv, men jeg håper også at du tar til deg de positive kommentarene om leppene dine. Anonymkode: 43d9d...52a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #14 Skrevet 18. mai 2020 Jeg synes du har fine lepper, og du trenger definitivt ikke fikse dem. Når det er sagt, er jeg helt for å gjøre justeringer på kroppen om det er noe som plager en. De fleste kvinner farger grå hår, eller barberer seg under armene uten at de får pepper for det, og om du ønsker å fylle leppene litt må det også være greit. Anonymkode: 78b53...b01
Isambard Skrevet 18. mai 2020 #15 Skrevet 18. mai 2020 Munnen din ser helt fin ut. Sånn er det med den saken. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #16 Skrevet 18. mai 2020 Veldig pene lepper! Du vet at det begynner å bli mer "in" å sminke leppene ombre, der de vil ha din fasong? Gode kremer og litt shimmer kan gjør at du ser mer opplagt ut. Med tanke på at du føler du ser eldre ut. Hvis du virkelig hater leppene og det er noe du går rundt å tenker på, så kan du jo prøve å fylle litt i de. Men ta veldig lite, så det blir så naturlig som mulig. Har du prøvd å line de litt med lipliner? Anonymkode: 8ac25...0c4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #17 Skrevet 18. mai 2020 Å, TS, jeg har nesten samme lepper som deg. Vet hva du føler på. Jeg har i tillegg lang avstand mellom nesen og leppen, noe som ikke gjør saken bedre. Har alltid plaget meg, men har kommet fram til at jeg skal la de være som de er. Kan ikke bli avhengig av å gjøre de større, de pengene vil jeg bruke på andre ting. Men jeg vet hvordan du har det. Vi får bare leve med det. Forresten så ser jeg at dine er finere enn mine, så det kunne vært verre. Anonymkode: 7d5c1...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå