Gjest Et lite hjertesukk.... Skrevet 27. juni 2005 #1 Del Skrevet 27. juni 2005 Det siste året har jeg vært gjennom to påbegynte svangerskap, begge endte med en MA med relativt store komplikasjoner i uke 14. Samboeren min og alle legene jeg snakker med mener at det snart er på tide å prøve igjen (det er 4 mnd siden siste MA), men jeg klarer ikke å motivere meg til det. Har vært veldig dårlig (kvalme og oppkast hele døgnet og mange kilo i minus....) under de tidligere svangerskapene og klarer ikke helt å gå frivillig inn i en ny runde når jeg vet at muligheten for at jeg ender opp med en ny MA er til stede. Hvordan klarer man å ta fatt på en ny runde? Begynner innerst inne å lure på om det å få barn er verdt alt strevet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2005 #2 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er da ikke legene som bestemmer når du skal forsøke å bli gravid igjen. Dette er noe du og samboeren din må finne ut av - drit i hva alle andre måtte mene. Jeg tror også at siden du tenker sånn om dette nå, at en pause for din egen del, kunne være på sin plass. Å bli gravid er ikke noe man skal grue seg til. Vil det hjelpe deg å få det hele litt på avstand, så venter du et halvår til. Du skkal huske på - og minne alle andre som bryr seg - om at du har vært gjennom noe traumatisk, og det er mer enn kroppen som skal hente seg inn igjen. Huet, lysten og humøret må også være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå