Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lar de rave rundt i fylla, såpass mye at politiet må gå ut med anmodning om at de ringer ungdommene sine.

Gir foreldre fullstendig blaffen, eller?

Anonymkode: 18652...eb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja dessverre, mange tenåringsforeldre er veldig opptatt med seg selv og sitt eget liv. De er middelaldrende og har kommet i selvrealiseringens alderen. 

Anonymkode: 5a119...938

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har vel drukket selv, sån at de ikke kan kjøre? 

Har-selv ungdom i huset. Ikke fikk han lov til å dra til Holmekollen. Og ikke fikk han lov til å dra på stranda i går kveld.... i disse Corona tider. Sammen med kompiser i dag.  Kom hjem til avtalt tid. 

Anonymkode: 54a65...a06

Skrevet

I år er russen veldig behagelig, lite tull. Mens ungdommer under 18 raver rundt og er fulle, bråker og forsøpler. Politiet klarer ikke å ta seg av dem. Noen foreldre må følge mer med. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange unge i slutten av tenårene bor ikke lenger hjemme, så litt vanskelig for foreldrene å passe på dem...

Anonymkode: ec5ff...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet selv ut når jeg var 15.

Mener du mine foreldre skulle flyttet etter?

Anonymkode: 65ec7...742

AnonymBruker
Skrevet

Når det er hundrevis av mindreårige som kan drikke seg drita over hele landet på 17 mai så sier det seg selv at foreldrene ikke har den fjerneste anelse om hva deres håpefulle foretar seg.

Generasjon NAIV og MEGMEGMEG har ingen kontroll på ungene sine, og barna er de som styrer familien. Tross alt, viktigere å være venner enn mødre/fedre.

Anonymkode: 645e3...e53

Skrevet

Jeg vet ikke hva foreldrene driver med. De stoler vel blindt på avkommet sitt, det er vel typisk foreldre. Men godt politiet engasjerer seg. Veldig bra! Så kan noen forhåpentligvis våkne 

AnonymBruker
Skrevet

Vi får trøste oss med at barnevernet tar tak i slike saker.

Anonymkode: 5f9de...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...