AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 Hvor fort og hardt? Liker dere slikking/suging all over, på ballene også? Bruk av hender samtidig? Noen andre plasser dere vil bli tatt på i mens? Blikkontakt? Styre hodet hennes og tempo selv? Trenger tips. Anonymkode: b053a...d08
Fioljenta Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 Jeg er ikke mann, men tenkte jeg skulle tipse deg om denne guiden. Der har jeg samlet tips jeg har funnet rundt omkring på nettet. Se gjerne på tipsene som et koldtbord: Ta det du og han liker, og la resten ligge. Det viktigste er: 1. Aldri gjør noe du ikke har lyst til! 2. Følg med på hans reaksjoner. Alle menn liker ikke det samme. 3. Du (og han) må gi deg tid til å øve for å bli god - det må være lov å feile litt på veien. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 Viktigste for min del er at dama fortsetter å suge mens jeg kommer. Må ikke svelge, men du må tåle å få det i munnen.. Anonymkode: da67c...519 5
Bamseklemmer Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 5 timer siden, Fioljenta skrev: Det viktigste er: 1. Aldri gjør noe du ikke har lyst til! 2. Følg med på hans reaksjoner. Alle menn liker ikke det samme. 3. Du (og han) må gi deg tid til å øve for å bli god - det må være lov å feile litt på veien. Punkt nr 1 er jeg enig i...Men samtidig er det noen ganger lurt å utfordre seg selv med å gjøre ting, for å komme ut av comfortsonen generelt når det gjelder sex...for uten den får man ikke utvikling i sitt eget sexliv. Kommer litt ann på hva det er da, men man skal iallefall ikke bli presset ut av comfortsonen...Punkt 2 og 3 er iallefall viktig... Å komme ut av comfortsonen TS, i ditt tilfelle er vel heller at du tør å spørre partneren din... Jeg har nok også sett etter kroppsspråk og hørt på lyder fra han, du trenger ikke så mye teknikker til å begynne med, for en som har litt forståelse og virkelig elsker deg, er det nok med en varm munn med mye spytt som er nok. I utgangspunktet er jo bevegelser rundt penishode med litt stramme lepper som gir størst følelse. Tenk litt at munnen din tilsvarer vaginaen din, den er også varm og våt, og når du kniper med vaginaen føles det ut som når du bruker leppene på penis... Klittoris, vagina og penishodet skal være fuktig hele tiden, men det regner jeg med du vet fra før🙄 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Hvordan ikke gjøre det for hardt/stramt eller slakt/for rolig med tunga og hånda? Liker de fleste menn et hardt godt grep? Kan det bli for hardt og fort? Liker de fleste menn berøring og slikking av ballene? Anonymkode: b053a...d08
Hr. Aktiv Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 På 17.5.2020 den 23.15, AnonymBruker skrev: Hvor fort og hardt? Liker dere slikking/suging all over, på ballene også? Bruk av hender samtidig? Noen andre plasser dere vil bli tatt på i mens? Blikkontakt? Styre hodet hennes og tempo selv? Trenger tips. Anonymkode: b053a...d08 Suging er bra om du legger litt i det og ikke bare gaper over penisen min og imponerer med en dt. Det imponerer ikke meg. Hvis du suger og legger litt sug i det og trykk på oversiden av penis på under kanten av hodet blir det mye bedre. Dt trenger du ikke å ta for min del. Det blir mere komedie enn annen ønsket effekt. Mens du nå suger kan du med fordel masserer ballene forsiktig. En mellomting mellom å klemme og kiling. Skal du sende meg til himmels kan du stikke en dildo eller en finger der bak og legge trykk på prostata og massere den forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 Gni tunga på undersiden av penishodet, der strengen er, samtidig som du suger. Bruk av tunga er halve sugingen. Trenger ikke suge deg blå i trynet, bare du bruker tunga aktivt/riktig. For min del ser jeg helst at dere lar pungen være. Ikke sutt eller sug på den. Det gir meg ingenting, og kan potensielt føre til ubehag. OBS! Unngå å skrape penis mot tanntaggene! Anonymkode: 43f54...e48 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 Det beste tipset er å spørre mannen du skal suge. Anonymkode: 09a5c...97e 3
Mæn40 Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 Er egentlig ikke noen kjempefan av å bli sugd, synes det er vanskelig å slappe av og nyte. Men det skal sies at noen er ekstremt gode. Hun ene kunne få meg til å komme uvanlig fort. Skjønte nesten ikke hva som hadde skjedd. Var nesten som å bli sugd tom. En annen spesielt minneverdig kunne holde på i time-halvannen. Hele tiden fulgte hun med på mine reaksjoner og holdt meg på kanten leenge. Var helt svimmel når jeg var ferdig. Har ikke noen detaljert beskrivelse egentlig, men å følge med på signaler er en god start ihvertfall. Og vis at du liker det selv.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #12 Skrevet 19. mai 2020 Bruk mye spytt! Tørr blowjob er bare vondt. Anonymkode: f4fe3...b1e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #13 Skrevet 19. mai 2020 Visst den som suger viser entusiasme og klarer og være overbevisende på at de liker det, da kan det vanskelig gå gale. Dette handler ikke kun om teknikk, men om samspillet mellom den som gir og den som mottar, mye dårlig teknikk kan dekkes over av engasjement. Visst du er redd både for å få i deg noen smøredråper og litt kjønnsvæsker så er kanskje ikke suging noe for deg. Sug med innlevelse og blikkontakt er aldri feil, vis at du har lyst til å ha den pikken i munnen og at du liker det. Om partner ikke skulle like det så blir det helt feil, og da skal jeg heller stå over sugingen. Anonymkode: 61ebf...127 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #14 Skrevet 20. mai 2020 Men dere menn må bli flinkere til å vise med kroppsspråket deres hva dere liker og ikke. Det er så mye lettere å gi en god blowjob bare dere sier eller viser med kroppsspråk hvordan dere liker det. Viktig at dere også tar litt ansvar for egen nytelse, akkurat slik som kvinner også bør gjøre. Anonymkode: 98dc5...d9d 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #15 Skrevet 20. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Visst den som suger viser entusiasme og klarer og være overbevisende på at de liker det, da kan det vanskelig gå gale. Dette handler ikke kun om teknikk, men om samspillet mellom den som gir og den som mottar, mye dårlig teknikk kan dekkes over av engasjement. Visst du er redd både for å få i deg noen smøredråper og litt kjønnsvæsker så er kanskje ikke suging noe for deg. Sug med innlevelse og blikkontakt er aldri feil, vis at du har lyst til å ha den pikken i munnen og at du liker det. Om partner ikke skulle like det så blir det helt feil, og da skal jeg heller stå over sugingen. Anonymkode: 61ebf...127 Jeg synes at blikkontakt er så pinlig når jeg suger, men jeg må vel bare komme meg over det. Virker som de fleste liker det av en eller annen grunn. Anonymkode: 98dc5...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #16 Skrevet 20. mai 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes at blikkontakt er så pinlig når jeg suger, men jeg må vel bare komme meg over det. Virker som de fleste liker det av en eller annen grunn. Anonymkode: 98dc5...d9d Fordi øynene til den man er glad i er noe man liker å se på.......... Anonymkode: f4fe3...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #17 Skrevet 20. mai 2020 Det er jo helt invidivuelt hva man liker! Anonymkode: 6250b...f88
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #18 Skrevet 20. mai 2020 Fantastisk suging foregår med stor entusiasme og god kommunikasjon. Da blir det aldri dårlig🙂 Anonymkode: 8debf...76a 2
pia mater Skrevet 20. mai 2020 #19 Skrevet 20. mai 2020 Utifra det jeg har fått hørt fra menn så er det viktigste mye spytt og tunge, og å vise at man liker det. Samme gjelder jo forsåvidt for meg og, en kar som slikker og virker til å kjede seg er så ufattelig turnoff. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #20 Skrevet 20. mai 2020 Det at en ser at den som suger deg virkelig ønsker å suge deg. Anonymkode: aff34...6e6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå