Gå til innhold

stedfortreder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos oss satt bare forloverne våre oppe med oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har aldri sett brudgommens far sitte oppe ved alteret. Jeg trodde det mest vanlige var at i de tilfellene hvor bruden blir fulgt opp av sin far så sitter brudgommens mor ved alteret.
Hvis det er en stor kirke med god plass foran alteret....så kan det godt hende det er rene slektstreffet der oppe. :ler:
Gjest Tabby
Skrevet

I alle bryllup jeg har vært i, har foreldrene sittet oppe ved alteret. Da vi giftet oss hadde vi samme problemstilling, men med min mor. Hun var ikke velkommen i bryllupet, og jeg fortalte presten hva som lå bak. Pappa og svigers skulle sitte oppe sammen med oss og forlovere, men jeg følte at pappas samboer ikke var fullt så nær oss, siden hun har kommet inn i livet mitt i godt voksen alder, og vi hadde allerede avtalt at hun skulle ta seg litt av barna og ta bilder.

Dette var helt greit for presten. På min side av alteret satt jeg og pappa, med forloveren litt bak, og når vi var gift satt pappa seg mellom svigers og jeg og mannen min satt sammen. De tok bare bort den ene stolen. Ingen problemer.

Synes denne presten høres gammeldags ut og skjønner godt at broren din blir frustrert med så kort varsel.

Skrevet

når svigerbror giftet seg så satt moren hans og forloveren hans (samboern min) oppe på hans side, mens på kona sin side var det faren hennes og forloveren henns som satt..

etter at de var gift byttet svigerbror plass med svigerfaren sin slik at brdueparet satt sammen siste del av vielsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...