Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kan man gå på pub igjen, uten at man må spise. Ja jeg savner dette. Er singel og har ikke så mange jeg kjenner her jeg bor.

Savner å gå ut ta el øl, uten å nødvendigvis drikke seg full. Snakke med folk og flørte litt. Når man man gjøre dette igen???

Anonymkode: 29d00...32b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke det da? Er ikke spiseplikt selv om restaurantene og utestedene er pålagt å tilby mat.  Var senest ute for en uke siden og drakk noe vin med ei venninne

Anonymkode: db12d...e97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig! Har vært ute flere ganger allerede. Kan være lurt å bestille bord selv om dere bare skal drikke, for det er redusert kapasitet på utestedene.

Anonymkode: 83a32...312

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig! Har vært ute flere ganger allerede. Kan være lurt å bestille bord selv om dere bare skal drikke, for det er redusert kapasitet på utestedene.

Anonymkode: 83a32...312

Oki men som regel går jeg bare ut og treffer folk ute, kjenner ikke så mange at jeg bestiller bord sammen med noen.

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke det da? Er ikke spiseplikt selv om restaurantene og utestedene er pålagt å tilby mat.  Var senest ute for en uke siden og drakk noe vin med ei venninne

Oki trodde man matte spise også jeg, da kan jeg jo prøve og gå ut og se om det er plass,

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki men som regel går jeg bare ut og treffer folk ute, kjenner ikke så mange at jeg bestiller bord sammen med noen.

Oki trodde man matte spise også jeg, da kan jeg jo prøve og gå ut og se om det er plass,

Nei du må ikke det🙂 men utestedene er plitkig å tilby mat om de skal holde åpent, men det er ikke spiseplikt nødvendigvis. Noen steder har spiseplikt enten det er corona eller ei

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta en shot antibac før du går ut, så blir du ikke smittet av maten.

Anonymkode: dcd71...ff2

• Opprett ny...