Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Menyen vi tenker å gå for.. Forrett: Blomkålsuppe... (Litt usikkert.. Om det passer i april) Hovedrett: Brasert oksestek med rosenkål, gulrøtter, tyttebær og kokte poteter Vegetar (til meg) En rett med auberginer tror jeg... Dessert: Ostekake m/ jordbærsaus. _________________ Hva med dere? Tror dere forresten suppen passer i april. Det kan være varmt i været, og han som leier ut lokale, sa det kanskje ikke var så bra valg....
Gjest lindas Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 har tenkt å ha mammas blomkålsuppe i mai... så da må det kunne gå an i april... hva som skal på menyen går jo gjerne etter sesongens råvarer, men det er jo dere som bestemmer til slutt!!!
Gjest dark angel i.i. Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Bare lurer på om noen har forslag til andre forretter.. som er vegetariske
Gjest lindas Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 hva med# grillede grønnsaker servert med pesto... # tomatbruchetta- med finhakkede marinerte og flådde tomater,mozzarellaost,basillikum og parmesanchips
Jannibrud Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Menyen vår blir Hvitvinsdampede kamskjell med ost- og hvitløkssaus Okse indrefilet med fløtepoteter og brokkoli Vaniljeis med varme boysenbær Mmmm gleder meg allerede jeg
Søta Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Vår meny blir: og Forrett : Parmaskinke Med marinert salat, balsamico dressing og pinnekjerner Hovedrett : Ovnsbakt vill laks Med Rusti potet, bacon stekt sopp, asparges, yougurt/rømme saus og spyd med scampi/kamskjell Dessert : Jordbær sorbet Med Basilikum saus sjokolade Har en kjærest som er ivrig laksefisker.. Og den maten blir heller ikke tung på en varm sommerdag!
Gjest dark angel i.i. Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 hva med# grillede grønnsaker servert med pesto... # tomatbruchetta- med finhakkede marinerte og flådde tomater,mozzarellaost,basillikum og parmesanchips er det hoved- eller forretter?
Gjest lindas Skrevet 27. juni 2005 #9 Skrevet 27. juni 2005 er det hoved- eller forretter? forretter :-) har noen hovedretter (hvis jeg finner de igjen i papir rotet mitt) her også hvis du trenger det?
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2005 #10 Skrevet 27. juni 2005 forretter :-) har noen hovedretter (hvis jeg finner de igjen i papir rotet mitt) her også hvis du trenger det? GJERNE!! Laget eget tema om det her nå Takker!
lol75 Skrevet 27. juni 2005 #11 Skrevet 27. juni 2005 Vi kjører koldtbord m/en varmrett. (Og dessert selvfølgelig.)
gaja Skrevet 27. juni 2005 #12 Skrevet 27. juni 2005 Grillmat; alt hjertet måtte begjære av marinert fisk, kjøtt, burger/pølser (til brudgommen og ungene), frukt, salater... og så måtte vi visst ha et kakebord, selv om jeg hadde mest lyst til å begrense det i sommervarmen, så da blir det ei kransekake, ei iskake, sjokoladekjeks, og så dukker det sikkert opp noe mer..
Eliza Doalot Skrevet 27. juni 2005 #13 Skrevet 27. juni 2005 Vår meny: -Røkelakstartar -Grønn ertesuppe med champagne -Kalvefilet med frisk asparges, skorsonnerot og soppstuing. Røstipotet og portvinssky. - Sjokoladefondant med kokosis og limemarinerte bringebær :-) :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå