Gjest kenneth Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Jeg gjestet på lørdag Fru Hagen på Grünerløkka for første gang, bare for å oppdage at de har byens tregeste bar, ihvertfall av de jeg har oppsøkt. Det som slo meg var at det var de som bestilte drinker som var roten til det onde, et onde som etter 10 minutter i kø så smått begynte å tære på humøret. På vegne av meg selv og alle øltørste sjeler, ønsker jeg meg derfor (til jul, men gjerne før) en hurtigkasse, hvor de som skal bestille "ferdigvarer" kan unngå at strupen tørker ut i påvente av å rykke frem i køen. Dere drinkxx; tenker dere ikke på at det står øltørste stakkarer bak dere som nærmest skjelver i kroppen etter å omfavne pilsen med sin klamme hånd? Kutt ut drink-styret, kjøp ferdigvarer! Ugh!
Gjest Violetta Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Gå på en bar som bare serverer øl da vel, ser ikke problemet i det hele tatt. Eller bestill mer enn en øl av gangen, så unngår du så mye tid i kø.
Gjest kenneth Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Gå på en bar som bare serverer øl da vel, ser ikke problemet i det hele tatt. Eller bestill mer enn en øl av gangen, så unngår du så mye tid i kø. Joda, men da vi ble kastet ut fra Qba og de andre var samstemte om stedet, fant jeg det ikke forgodtbefinnende å nedlegge veto. Dessuten var Maria Mena der, så jeg følte meg liksom litt schpaa og hip der jeg menget meg med kjendiser... Jeg kjøpte faktisk 2 øl! Da jeg kom tilbake til bordet vårt, fattet en kompis med slunkent glass interesse for min beholdning. Jeg ga han streng beskjed om å holde fingrene av fatet
Gjest Violetta Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Joda, men da vi ble kastet ut fra Qba og de andre var samstemte om stedet, fant jeg det ikke forgodtbefinnende å nedlegge veto. Dessuten var Maria Mena der, så jeg følte meg liksom litt schpaa og hip der jeg menget meg med kjendiser... Jeg kjøpte faktisk 2 øl! Da jeg kom tilbake til bordet vårt, fattet en kompis med slunkent glass interesse for min beholdning. Jeg ga han streng beskjed om å holde fingrene av fatet Maria Mena ja, da skjønner jeg! Får håpe du er heldigere neste gang.
Gjest barpiken Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Er du ikke ute for å kose deg da? har du det så travelt? Må være vondt å stresse da man er ute. Skulle du nå tog/buss?
Gjest kenneth Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Er du ikke ute for å kose deg da? har du det så travelt? Må være vondt å stresse da man er ute. Skulle du nå tog/buss? Det virker noget lettvint å dra fram tidsklemma i denne sammenheng. Jeg er faktisk ganske tålmodig i utgangspunktet. Misliker stressa folk. Men, når man står 10 minutter i kø for å få en skarve øl, er dette i drøyeste laget. Tror de fleste vil være enig med meg i dette. (Men, så lenge stedet er fullt åkke som, skjønner jeg jo at eieren ikke bryr seg med å løse problemet). Kosen består av å drikke øl og slarve med kompisene, ikke å stå tettpakket i barkø og se bartenderen shake, mikse og trikse drinker til folk foran meg. Nå som jeg vet hvordan sjappa fungerer, kommer jeg nok til å benytte vetoretten neste gang. Nei, jeg skulle verken rekke tog eller buss ei heller et kvinnfolk som ville ha suss Og selv om servicen ikke er helt på topp Verdsetter jeg allikevel å få ølen før solen står opp
Gjest qtqt Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Er du ikke ute for å kose deg da? har du det så travelt? Må være vondt å stresse da man er ute. Skulle du nå tog/buss? Det er ikke kos å stå i kø og måtte bruke albuene for å ikke miste plassen sin. Står du selv ofte i kø i baren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå